"Møller" <mail.H2SO4@g2n.dk> skrev i en meddelelse
news:454f171f$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message
> news:454ea6fd$0$172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Aslan wrote:
>> > Lasse wrote:
>> >> Spørgsmålet går på hjulenes indvirkning på hk'erne.
>
> Kan afprøves ved at køre med en GPS-hastighed forbi et
>> punkt og sætte i frigear og lade den løbe farten af. Ny prøve med smalle
> dæk
>> viser hurtigt flere hundrede meter i forskel.
>
> Om det et GPS-hastighed, speedometer eller en helt anden hastighed er da
> bedøvende ligegyldig, blot udgangshastigheden er den samme
Ja, og det er måske nemmere, at ramme den samme udgangshastighed efter GPSen
> og gælder det uanset udgangshastighed?,
Hvor har Per påstået det??
> så har du rokket en del ved
> fysikkens love, mon du ikke kan indstilles til Nobelprisen i fysik, hvis
> du
> kan bevise at udgangshastigheden er uden betydning,
Igen, hvor f*nden har du det fra??
> for så er det jo næsten
> et stk. Perpetuum mobile du har, hvis den kan gøre af sig selv flere
> hundrede meter helt af sig selv uden tilførsel af kræfter fra f.eks. 0
> km/t
Dit forsøg på latterliggørelse af Per virker ikke.
Det er jo ikke hans "påstande", men nogen du selv har opfundet til
lejligheden.
> Og så tror jeg nu også nok at dæktrykket og underlag spilder ind
> Tag det smalle hjul med næsten flad dæk og så med max tryk, og du kommer
> til
> to vidt forskellige resultater. mudder og epoxybelægning
Alle andre end Hr. Møller, kan godt regne ud, at en sådan test selvfølgelig
skal udføres med de korrekte dæktryk og under samme forhold.
Meldgaard
nej din ene
i teksten og den efter Møller
kan ikke retfærdiggøre tonen i dit indlæg.
>
> Møller
>
>