Haynes rep.bog, P11 ?
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 04-11-06 08:53

Hej NG.

Haynes fine håndbøger til os amatøre, fås den til en Nissan Primera 1.6
fra 98? Det er en P11 vogn, men jeg er noget i tivl...
Slår man den op hos Thansen, står der alle benzin primera fra 90 til 99,
på billedet er det så vidt jeg kan se, også en P11 da antennen sidder på
taget og ikke på røven som den gjorde på min P10'er..
Men Thansen siger P10 og stationcar versionen af P10'eren...

Wikipedia siger P10 ophørte i 96.. jeg er forviret

Mvh

Jan Rasmussen - med tændrør fra hoyer købt på modellen men skal justeres..

Fra : Finn Egmose

Dato : 04-11-06 09:43

"Jan Rasmussen" <Jan_Goofy@vip.cybercity.dk.fa.ke> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra 98? Det er en P11 vogn, men jeg er noget i tivl...
> Slår man den op hos Thansen, står der alle benzin primera fra 90 til 99,

Hvis det er den røde bog der går til og med august 99 så er P11 med i den.
jeg har den selv.Det er dog hovedsaglig
P10 stof og kun en lille del P11 stof med mangel på mange detaljer f.eks
forlygteviskere er overhovedet ikke nævnt. En regulær værkstedshåndbog ville
man nok være bedre tjent med

Mvh
Finn

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 04-11-06 09:57

Finn Egmose <finn wrote:

> [...]
> forlygteviskere er overhovedet ikke nævnt. En regulær værkstedshåndbog ville

Hvor ville man skaffe sådan en? jeg forstiller mig Nissan holder den
slags tæt ind på kroppen?

Mvh

Jan Rasmussen - Radiomekaniker med fordomme overfor producenter

Fra : Finn Egmose

Dato : 04-11-06 11:15

> Hvor ville man skaffe sådan en? jeg forstiller mig Nissan holder den
> slags tæt ind på kroppen?
>
> Mvh
>
> Jan Rasmussen - Radiomekaniker med fordomme overfor producenter

Måske Køsters Motorboghandel www.kosters.dk kan hjælpe.

Mvh
Finn

Fra : Niels Bengaard

Dato : 04-11-06 11:25

> Hvor ville man skaffe sådan en? jeg forstiller mig Nissan holder den slags
> tæt ind på kroppen?

Du kan kigge på www.ebay.co.uk og søge på nissan workshop manual, så skal du
bare se løjer.

Niels