Motorvarmer
Fra : Ulla

Dato : 03-11-06 14:28

Hej i gruppen!

Jeg overvejer at anskaffe en motorvarmer til min Opel Corsa 1,2 -årgang 2001
Er der nogen der har erfaringer med henholdsvis el - og benzindreven
motorvarmer?
evt. prisleje og installering i Århus området?
V.H. Ulla

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 03-11-06 14:40

"Ulla" <ulladannyb@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> motorvarmer?
> evt. prisleje og installering i Århus området?

I Aalborg koster et benzinfyr incl. montering 9500kr
Mon ikke det er nogenlunde det samme i Århus.

> V.H. Ulla

Thomas

Fra : martin bjerre

Dato : 03-11-06 21:59

> [...]
> motorvarmer?
> evt. prisleje og installering i Århus området?

Hej
En el-varmer varmer kun motoren op, og ikke ret meget. Et "fyr" derimod
varmer noget bedre op, og starter selv kabine blæseren, så der er lunt i
kabinen og is-fri ruder. Prisen for et fyr ligger på ca 9500,- incl
montering (i hammel)

Martin
(der har monteret over 50 fyr)

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 04-11-06 08:35

On Fri, 3 Nov 2006 21:58:39 +0100, "martin bjerre"
<martin.bjerre-giderikkespam@get2net.dk> wrote:

> [...]
>varmer noget bedre op, og starter selv kabine blæseren, så der er lunt i
>kabinen og is-fri ruder. Prisen for et fyr ligger på ca 9500,- incl

Man kan dog få en kabinevarmer som supplement til den elektriske
motorvarmer, det giver fin komfort. Man er dog stadig afhængig af en
kontakt.

Jeg vil bestemt foretrække et brændstofdrevet fyr, men fik faktisk ved
en misforståelse leveret min nye bil med elektrisk
motor/kabinevarmer(!!) og den fungerer fint tilfresstillende må jeg
sige og er en sjat billigere end den brændstofdrevne.

** Lars