Ford fælge på Volvo?
Fra : Lars Mortensen [2630~

Dato : 02-11-06 13:40

Hej!

Hvad skal jeg vide hhv. kigge efter for at finde ud af, om fælge fra en Ford
Focus passer på en Volvo S40?

Mvh/ Lars

Fra : Brian Sørup

Dato : 02-11-06 13:52

"Lars Mortensen [2630 / 1113]" <lars.mortensen@FJERNofir.dk> skrev i en
meddelelse news:4549e72e$0$49197$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej!
>
> Hvad skal jeg vide hhv. kigge efter for at finde ud af, om fælge fra
en Ford
> Focus passer på en Volvo S40?

Du skal ikke kigge efter noget, for de passer ikke...
S40 har 4x114,3 (Mitsubishi) - Focus har 4x108
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Lars Mortensen [2630~

Dato : 02-11-06 14:01

> Du skal ikke kigge efter noget, for de passer ikke...
> S40 har 4x114,3 (Mitsubishi) - Focus har 4x108
> --
> Brian Sørup
> Volvo V70 2,5T Aut.

Takker!

Mvh/ Lars

Fra : Niels Bengaard

Dato : 02-11-06 16:38

> en Ford
>>

> Du skal ikke kigge efter noget, for de passer ikke...
> S40 har 4x114,3 (Mitsubishi) - Focus har 4x108

Hmm. de nyeste modeller af Ford Focus og Volvo S40 har nu begge 5 huls
fælge, men ved ikke om de er ens.

Niels

Fra : BJ

Dato : 02-11-06 17:12

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hmm. de nyeste modeller af Ford Focus og Volvo S40 har nu begge 5 huls
> fælge, men ved ikke om de er ens.

Umiddelbart ser det sådan ud: 5/108 ET43

Kig evt. på http://www.reifendirect.de under Alu-felgen.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-11-06 19:01

Lars Mortensen [2630 / 1113] wrote:
> Hej!
>
> Hvad skal jeg vide hhv. kigge efter for at finde ud af, om fælge fra
> en Ford Focus passer på en Volvo S40?

Volvo:

04/96-04, 4/114,3 ET: 40

04-, 5/108 ET: 36

Ford:
11/98-, 4/108, ET 53
04-, 5/108, ET 53

Så frem til 2004 passer det slet ikke og efter passer det ikke, da ET ligger
for langt fra hinanden...