Dagens joke :o)
Fra : Mogens...

Dato : 31-10-06 21:59

I kender føljetonen ang. reklamen fra BMW, AUDI og Subaru?
Nu har Bentley gjort en tilføjelse ->
www.sibiul.ro/forum/viewtopic.php?t=653

Fra : Bruno

Dato : 31-10-06 22:05

Mogens... wrote:
> I kender føljetonen ang. reklamen fra BMW, AUDI og Subaru?
> Nu har Bentley gjort en tilføjelse ->
> www.sibiul.ro/forum/viewtopic.php?t=653

Det er helt sikkert en fake. Bemærk forøvrigt at Bentley og Audi begge
er en del af Volkswagen Group.

Mvh
Bruno

Fra : Mogens...

Dato : 31-10-06 22:10

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> Bemærk forøvrigt at Bentley og Audi begge er en del af Volkswagen Group.

Men adskilte divisioner - UDEN tvivl

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 01-11-06 08:26

"Mogens..." <no@reply.dk> wrote in news:PYO1h.21345$E02.8900
@newsb.telia.net:

> Men adskilte divisioner - UDEN tvivl

Ikke mere adskilte end at Bentley benytter VW motor og gearkasse i deres
Continental modeller.

En Continental Flying Spur har 25% dele fælles med en VW Phaeton, f.eks.
motor, undervogn, gearkasse, firehjulstræk,

Og de bygges iøvrigt til dels side om side på VW's Phaeton fabrik i
Dresden.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 31-10-06 22:38

>I kender føljetonen ang. reklamen fra BMW, AUDI og Subaru?
> Nu har Bentley gjort en tilføjelse ->
> www.sibiul.ro/forum/viewtopic.php?t=653

Har aldrig hørt om world car of the year, mig bekendt blev den ikke årets
bil i Europa.

Niels

Fra : Per O.

Dato : 31-10-06 22:51

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
>I kender føljetonen ang. reklamen fra BMW, AUDI og Subaru?
> Nu har Bentley gjort en tilføjelse ->
> www.sibiul.ro/forum/viewtopic.php?t=653
Fed joke!

--