utæt Ford Mondeo st.car
Fra : Kenneth Schiøtt

Dato : 30-10-06 16:51

Hej

Jeg ville lige høre om andre har eller har haft samme problem som jeg har
for tiden.

Hver gang det har regnet og vi har været ude og køre er der fyldt med vand i
passagersiden. jeg reoede først det kom fra blæseren af, for den lød sådan
lidt druknet. Men denne her gang har der ikke været problemer med blæseren.
Så er jeg kommet til at tænke på om det eventuelt kunne være rust. Bilen er
fra 1998

Andre der har været ude for noget lignende.

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-06 17:33

"Kenneth Schiøtt" <k_schiott@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådan lidt druknet. Men denne her gang har der ikke været problemer med
> blæseren. Så er jeg kommet til at tænke på om det eventuelt kunne være

måske er det nogle tilstoppede drænhuller ude i motorrummet hvor der suges
friskluft ind i bilen (i kassen under torpedostykket)

--
Tom

Fra : Martin Vollert

Dato : 30-10-06 20:25

Kenneth Schiøtt skrev:
> [...]
> fra 1998
>
> Andre der har været ude for noget lignende.

Prøv at kigge her, det kan være dit pollenfilter der er utæt, har du
skiftet det fornylig ??
http://www.mirez.co.uk/WaterProbs.htm

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.