Nysynet.dk - Erfaringer
Fra : Kåre

Dato : 30-10-06 08:22

Hej

Jeg er faldet over Nysynet.dk.
Han har umiddelbart biler i min prisklasse, og så er de nysynede.
Det ser attraktivt ud, og fin hjemmeside og det hele.
Overvejer at køre ned og se på sagen.
Men det er en halvlang tur, så jeg skal lige høre om der er nogen der har
erfaringer med bixen, inden jeg tager afsted?

På forhånd tak!
Kåre

Fra : Kåre

Dato : 30-10-06 08:50

"Kåre" <kaareSletindtilsnabela@raffish.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men det er en halvlang tur, så jeg skal lige høre om der er nogen der har
> erfaringer med bixen, inden jeg tager afsted?

OK, havde ikke lige overvejet at søge på google groups...
Kan se at det ikke er et helt ualmindeligt spørgsmål

Kåre

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-10-06 09:32

Kåre wrote:
> OK, havde ikke lige overvejet at søge på google groups...
> Kan se at det ikke er et helt ualmindeligt spørgsmål

I din prisklasse skal du nok ikke regne med at forhandlere har noget der
er prisen værd. Privatkøb evt. med en teknikkyndig er vejen frem.

Retorisk : hvis en bil skal sælges på det overraskende faktum at den har
passeret en synshal, er den så værd at gå efter?

--
vh
Torben

Fra : Kåre

Dato : 30-10-06 09:41

> I din prisklasse skal du nok ikke regne med at forhandlere har noget der
> er prisen værd. Privatkøb evt. med en teknikkyndig er vejen frem.
Ja, det er nok helt korrekt. Faldt bare over nysynet.dk, og troede jeg kunne
få mig en bil hos forhandler, som ikke kostede meget mere end ved privat.
Men der tog jeg fejl...

> Retorisk : hvis en bil skal sælges på det overraskende faktum at den har
> passeret en synshal, er den så værd at gå efter?
Tjahh, står selv med en bil som jeg købte privat. Der var et halvt år til
syn, og det har nu kostet mig 10.000 for at få den igennem syn...
Det havde da været rart hvis det havde været lavet da jeg købte den...

Kåre

Fra : Thomas

Dato : 30-10-06 15:10

"Kåre" <kaareSletindtilsnabela@raffish.dk> wrote in message

> [...]
> syn, og det har nu kostet mig 10.000 for at få den igennem syn...
> Det havde da været rart hvis det havde været lavet da jeg købte den...

Så havde den nok været 10000 kr dyrere

Mvh

Thomas

Fra : Kåre

Dato : 30-10-06 17:53

> Så havde den nok været 10000 kr dyrere
>
> Mvh
>
> Thomas

Joooohhh, lige knap nok. Jeg bilder mig i hvert fald ikke ind at jeg kan få
de penge tilbage som jeg har brugt på rep...Men dejligt hvis jeg
kunne....har nemlig brugt 35.000 på den på 5 måneder...Nu er den toptuned og
totalt iorden (pånær et par detaljer), men den er jo ikke det værd som jeg
har givet for den+det jeg har brugt på den.

Kåre

Fra : Christopher Stein

Dato : 31-10-06 08:40

Kåre skrev:
> [...]
> Men det er en halvlang tur, så jeg skal lige høre om der er nogen der har
> erfaringer med bixen, inden jeg tager afsted?

Jeg har været ude hos ham med en ven der skulle se på en "ret så pæn"
toyota for et par år siden..
Da vi kom derud var bilen i samme stand som en opel kaddett, der havde
stået i strandkanten hele livet..
- han tager åbenbart meget gode billede.. :)