Genmontering af P-Watch
Fra : Heine Christensen

Dato : 29-10-06 23:51

Hej

Jeg har fået skiftet forrude i min bil og har genmonteret min P-Watch.
De brugte holdte fint umiddelbart efter skiftet, men nu her en 3-4 måneder
efter falder den ned.

Derfor spørger jeg her, hvor kan jeg købe et nyt sæt puder....

Jeg kan nok bruge noget dobbeltklæbende tape, men jeg vil helst have det
originale, da det ser bedst ud udefra

På forhåns tak
Heine

Fra : co@ch [4130]

Dato : 30-10-06 00:15

"Heine Christensen" <hc@_fjern_teamhm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Derfor spørger jeg her, hvor kan jeg købe et nyt sæt puder....
>
> Jeg kan nok bruge noget dobbeltklæbende tape, men jeg vil helst have det

Inspiration, Bahne, Kop & Kande..... har dem.

Mvh
Bri@n

Fra : Heine Christensen

Dato : 30-10-06 00:23

Hej

"co@ch [4130]" <coach [fjern] @ (dette] lite.danmark> skrev i en meddelelse

> Inspiration, Bahne, Kop & Kande..... har dem.

Okay, det kan da ikke være mere enkelt

Tak for det hurtige svar.
Heine

Fra : Per O.

Dato : 30-10-06 00:16

> [...]
>
> Derfor spørger jeg her, hvor kan jeg købe et nyt sæt puder....
>
> Jeg kan nok bruge noget dobbeltklæbende tape, men jeg vil helst have det

Da jeg fik skiftet forrude havde de i hvert fald nogen hos glasfirmaet.

--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!

Fra : Brian

Dato : 30-10-06 21:02

Heine Christensen wrote:

> Derfor spørger jeg her, hvor kan jeg købe et nyt sæt puder....

Har du hørt producenten ? http://www.p-watch.com/kontakt/

Det har ført været oppe at vende, hvor producenten har været meget hjælpsom.

/Brian