Søges Morris Minor
Fra : Daniel Pedersen

Dato : 29-10-06 12:31

Hej Gruppe

Min far havde i sin ungdom en Morris Minor og af ren nysgerrighed kunne det
være underholdene at finde ud af hvad der skete med den (måske den stadigvæk
er på vejene)

Morris Minor 1000
1. Serie Årgang 1957
Reg nr (dengang): OH 25432

Hvis der er nogen herinde som ved noget eller har en idé til hvordan vi
finder den, må i meget gerne svarer.

Med venlig hilsen
Daniel Pedersen
Mazda 323F 1.6i kat 1992
Ford Mustang 5.0 1979 (stadig uden plader)

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 29-10-06 12:43

"Daniel Pedersen" <machoman@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Daniel Pedersen
> Mazda 323F 1.6i kat 1992
> Ford Mustang 5.0 1979 (stadig uden plader)

Prøv at spørge Nordisk Morris Minor Klub http://www.nmmk.dk/
Hvis der er nogen der kan hjælpe dig må det være dem.

God jagt.

Jesper