Ny superbil...
Fra : Peter Dalgaard

Dato : 29-10-06 10:09

Kun til at købe i Indonesien (forhåbentlig!):

http://www.supermanhomepage.com/news.php?readmore=2749

(Men, gu' ve' om der er nogen der kan fremskaffe et ekspl. af
plakaten?)

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-10-06 13:05

Peter Dalgaard wrote:
> Kun til at købe i Indonesien (forhåbentlig!):
>
> http://www.supermanhomepage.com/news.php?readmore=2749
>
> (Men, gu' ve' om der er nogen der kan fremskaffe et ekspl. af
> plakaten?)

Det burde være ulovligt at vanære Supermans navn med sådan en grim lille
lorte bil

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 29-10-06 13:48

"Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> writes:

> Det burde være ulovligt at vanære Supermans navn med sådan en grim lille
> lorte bil

Såså, jeg er skam glad for min Yaris. Velkørende, manøvredygtig, god
plads, ikke tørstig. Men Supermanlogo på gearknop og håndbremse er
måske ikke lige det jeg synes bilen savner allermest.

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-10-06 19:50

Peter Dalgaard wrote:

> Såså, jeg er skam glad for min Yaris. Velkørende, manøvredygtig, god
> plads, ikke tørstig. Men Supermanlogo på gearknop og håndbremse er
> måske ikke lige det jeg synes bilen savner allermest.

Helt enig

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : spamsen

Dato : 29-10-06 17:45

"Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> wrote in message

> Det burde være ulovligt at vanære Supermans navn med
> sådan en grim lille lorte bil
Enig! Hvis så bare den havde kunnet flyve (uden at køre ud over
skrænter/klinter) :)

--
vh.
Flemming

Fra : Anders Christensen

Dato : 29-10-06 18:30

spamsen skrev:

> Enig! Hvis så bare den havde kunnet flyve (uden at køre ud over
> skrænter/klinter) :)

Er det OK med kraftig sidevind?