Tuning af Altea TDi
Fra : Per Quistgaard

Dato : 28-10-06 20:40

Min kammerat har lige købt en Seat Altea TDi 170 hk.

Er der nogen, der kan anbefale en god tuningsbox - og hvad giver den..?

Er der evt nogen, der har prøvet en TDi 170 med boks..?

(Han gider ikke sådan noget billigt skodnoget fra Metro eller lignende....)

--
Per Quistgaard

Fra : Janner

Dato : 28-10-06 20:52

"Per Quistgaard" <PQ2001@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der evt nogen, der har prøvet en TDi 170 med boks..?
>
> (Han gider ikke sådan noget billigt skodnoget fra Metro eller

Prøv tag kontakt til Thomas via www.landberg.dk han har ordnet min Octavia
Tdi'er og det er absolut til 17 kokkehuer

/Jan

Fra : Mogens...

Dato : 28-10-06 22:25

"Janner" <NOTVALID@NOTVALID@NOTVALID> skrev i en meddelelse

> Prøv tag kontakt til Thomas via www.landberg.dk han har ordnet min Octavia
> Tdi'er og det er absolut til 17 kokkehuer

En TDI 170 skulle iflg. Jan W få 214 hk - og dermed gøre den
hurtigere end en BMW 325i E36 (chipning)