Hurraaaa!!!
Fra : mfn

Dato : 27-10-06 12:39

I har hørt lidt om min stakkels Passat. Den er nu kørende.

Kur: En vinkelsliber i køler-grillen for at åbne motorhjelmen (og ja jeg er
ligeglad med hvor grimt det ser ud)

Startproblemet viste at skyldes en defekt bøsning som sidder mellem
starteren og selve motoren, den var smadret så start-akslen blev skubbet til
side og låst fast.

Takker alle for gode forslag i øst og vest ;)

Fra : Brian S Jensen

Dato : 27-10-06 12:55

"mfn" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til
> side og låst fast.
>
> Takker alle for gode forslag i øst og vest ;)

Imponerende at mekanikeren ikke opdagede det da han skiftede
starteren ?!

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : mfn

Dato : 27-10-06 13:25

> Imponerende at mekanikeren ikke opdagede det da han skiftede
> starteren ?!

Det har jeg også hørt fra andre sider... men det gjorde han jo så også til
sidst ;)

Var 1 sekund fra at skrotte bilen da flere sagde ødelagt tandkrans som er
noget mere øv at skifte.

Men han lavede det så også gratis så måske han godt vidste selv at han burde
have set det 1. gang ;)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 27-10-06 13:18

mfn wrote:

> Men han lavede det så også gratis så måske han godt vidste selv at
> han burde have set det 1. gang ;)

Fint, så mangler du bare at få lappet motorhjelmen.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-10-06 14:02

Uffe Ravn skrev:

> Fint, så mangler du bare at få lappet motorhjelmen.

"Kur: En vinkelsliber i *køler-grillen* " (min fremhævning)
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : mfn

Dato : 27-10-06 14:17

Ja jeg har altså bare lavet et hul på størrelse med en knytnæve i plastikken
foran. Det kan jeg nu godt leve med.... den er grim nok i forvejen ;)

Fra : Stefan

Dato : 27-10-06 14:26

> Ja jeg har altså bare lavet et hul på størrelse med en knytnæve i
> plastikken
> foran. Det kan jeg nu godt leve med.... den er grim nok i forvejen ;)

Det er det der så dejligt ved at ha en gammel spand!

Stef

Fra : Uffe Ravn

Dato : 27-10-06 14:33

Hans Paulin (6310) wrote:

> "Kur: En vinkelsliber i *køler-grillen* "

Hmm. jeg må have haft Jan@stevns i tankerne.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-10-06 14:37