Audi TT
Fra : Ukendt

Dato : 27-10-06 11:34

Hold da kæft Jeg har lige fået en tur i den nye Audi TT 2.0 TFSI. Jeg
drømte ikke om at 200hk kan føles så vildt. Den laver hjulspin under
acceleration når man sætter den i 2. gear, selvom den er udstyret med 18"
245 dæk. Min bror har en kammerat der lige har fået sådan en (fart)djævel og
de var lige forbi, så jeg kunne få en tur (dog kun i passagesædet. Ikke bare
har den en voldsom acceleration fra 0-100km/t men den kan overhale en anden
bil hurtigere en du kan sige "fri bane til at overhale".
Wauw jeg er helt oppe at køre lige nu. Jeg må til at spare sammen

Mvh
LarsZK

Fra : Peter Schrøder

Dato : 27-10-06 13:55

LarsZK skrev:

> Hold da kæft Jeg har lige fået en tur i den nye Audi TT 2.0 TFSI.

Er det rigtigt at den har en læbestift der, hvor
mandebiler har en lighter?

Peter Schrøder

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-06 17:31

"Peter Schrøder" <petersch@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse

> Er det rigtigt at den har en læbestift der, hvor
> mandebiler har en lighter?

Nej der sidder knappen til manuelt at hæve og sænke spoileren bagpå. Der er
sgu ikke noget damebil over den her!

Fra : Basil

Dato : 27-10-06 19:09

Peter Schrøder sendte dette med sin computer:

> Er det rigtigt at den har en læbestift der, hvor
> mandebiler har en lighter?

Den her kommer jeg til at gå og grynte af grin over i noget tid lol
Kai

Fra : BJ

Dato : 27-10-06 19:18

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

KLIP

> Den her kommer jeg til at gå og grynte af grin over i noget tid lol

Det kan jeg godt forstå, for nutidens mandebiler har et 12 volts udtag og
ingen lighter og nogen endda intet askebæger..

Mon de snart kommer med en inskription, der fortæller, hvor det nærmeste
mikrobryggeri ligger..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas

Dato : 28-10-06 09:55

> Er det rigtigt at den har en læbestift der, hvor
> mandebiler har en lighter?

*LOL*!!!

Det er da en fin bil, men jeg tror nok jeg havde valgt denne fra BMW i
stedet for - den koster selvfølgelig også lidt mere ;)
http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=6607

Jeg har dog ikke prøvet en af de to biler endnu.

--
Mvh/TK
1999 BMW E46 328i mit Vollausstatung ;)

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-06 12:54

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=6607
>
> Jeg har dog ikke prøvet en af de to biler endnu.

Grunden til at han valgte Audi - og altid gør det - er at han arbejder for
Skandinavisk Motor Compagni og derfor får dem så billigt, at han kan køre i
dem i to år og sælge dem uden tab. Før havde han den nye A4 2,0 TFSI Quatro
S-Line. Den var også rigtig sjov.

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-10-06 18:55

"LarsZK" <nogen> skrev i en meddelelse
> [...]
> anden bil hurtigere en du kan sige "fri bane til at overhale".
> Wauw jeg er helt oppe at køre lige nu. Jeg må til at spare sammen

Ja, jeg foretrækker nu den gamle boble... Det bliver aldrig helt det samme.
;)

- Martin

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-06 19:04

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg foretrækker nu den gamle boble... Det bliver aldrig helt det
> samme. ;)

Jeg synes rent faktisk at den ser ret fed ud, meget bedre end på
billeder/tv. Det er klart at en tur med speederen i bund, kan have farvet
min mening

Fra : Morgan Jones

Dato : 27-10-06 18:38

> har den en voldsom acceleration fra 0-100km/t men den kan overhale en
> anden

0-100 på 6.6 sekunder. Så forestil dig hvad 3.1 sekunder føles som.
*LOL*

Men du har ret, den er fed!

Morgan (som er svær at imponere efter at have kørt i F60 Enzo)

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 27-10-06 19:40

LarsZK skrev:
> [...]
> bil hurtigere en du kan sige "fri bane til at overhale".
> Wauw jeg er helt oppe at køre lige nu. Jeg må til at spare sammen

Ja 2.0 TFSI maskinen bliver man afhængig af :)

Mvh
Claus

Fra : BJ

Dato : 27-10-06 20:26

"Claus Nygaard-Pedersen" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja 2.0 TFSI maskinen bliver man afhængig af :)

Klart, klart ellers kan potten jo ikke køre..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 28-10-06 12:48

Hej

LarsZK wrote:
> Wauw jeg er helt oppe at køre lige nu. Jeg må til at spare sammen

Hvis du vil spare over 200.000,-, så kan du få en Mazda 3 MPS som
faktisk er både stærkere og hurtigere end TT'en, men så har du heller
ikke udseendet med.

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-06 13:04

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Hvis du vil spare over 200.000,-, så kan du få en Mazda 3 MPS som faktisk
> er både stærkere og hurtigere end TT'en, men så har du heller ikke
> udseendet med.

Et godt alternativ, især hvis plads i bilen betyder lidt. Den kunne jeg også
godt tænke mig en tur i
Den har dog næppe samme karisma. En ting ved Audi TT er at den ser 10 gange
federe ud i virkeligheden, end den gør på billeder. Jeg havde set den i
Fifth Gear og synes ikke den havde et speciel lækkert design, men se den i
virkeligheden med 18" fælge!