Hø hø - verdens hurtigste indregistrerede ~
Fra : Mogens...

Dato : 26-10-06 17:35

Fint clip på 5 minutter vedr. subj. Læg mærke til alle data:
hk, performance og ikke mindst prisen
www.youtube.com/watch?v=YtxfbxGz1u4

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-10-06 17:51

Hej!

Mogens... wrote:
> Fint clip på 5 minutter vedr. subj. Læg mærke til alle data:
> hk, performance og ikke mindst prisen

Du følger ikke nok med i gruppen

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Mogens...

Dato : 26-10-06 18:39

> Du følger ikke nok med i gruppen

Nej, jeg rejser jo en del i Europa. Den har været vist før?

Fra : Mogens...

Dato : 26-10-06 18:43

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, jeg rejser jo en del i Europa. Den har været vist før?

"Kom igen, Veyron" - 20/10

Han skriver Victor, men det er da en Ventora ?

Fra : C.L.

Dato : 26-10-06 22:05

Mogens... wrote:
> "Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
Klip
> Han skriver Victor, men det er da en Ventora ?

Jeg kan kun sige, det er virkeligt synd at Ventora aldrig er lavet som 2 dør
hardtop som Opel gjorde med deres Commodore A, Ventora har bare den fedeste
front, nå jeg må nøjes med min Opel Commodore A 5,0L V8, den dur også
rigtigt godt.
Hilsen Claus

Fra : Mogens...

Dato : 26-10-06 22:15

"C.L." <claus.00lind@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan kun sige, det er virkeligt synd at Ventora aldrig er lavet som 2
> dør hardtop som Opel gjorde med deres Commodore A, Ventora har bare den
> fedeste front,

Enig

> nå jeg må nøjes med min Opel Commodore A 5,0L V8, den dur også rigtigt
> godt

Uden tvivl - synet og godkendt?

Fra : C.L.

Dato : 26-10-06 22:47

Mogens... wrote:

> Uden tvivl - synet og godkendt?

Desværre ikke endnu, der er desværre gået stålorm i den, der lige skal
rettes op på, men motoren er ikke noget problem, da den kommer fra en Buick
76-77, hvor den var opgivet til at yde 142 HK så det er jo et godt udgangs
punkt , den er side renoveret og.....
Mvh Claus

Fra : C.L.

Dato : 26-10-06 23:03

C.L. wrote:

> [...]
> Buick 76-77, hvor den var opgivet til at yde 142 HK så det er jo et
> godt udgangs punkt , den er side renoveret og.....

Ps. Glemte lige at skrive, det er en 305 CUI Chevrolet motor

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-06 18:02

> Fint clip på 5 minutter vedr. subj. Læg mærke til alle data:
> hk, performance og ikke mindst prisen
> www.youtube.com/watch?v=YtxfbxGz1u4

Enhver dansk bilinspektør der så den film incl. registreringsattesten ville
man kunne tvangsindlægge i spændetrøje for resten af livet ))

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 26-10-06 18:19

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Fint clip på 5 minutter vedr. subj. Læg mærke til alle data:
> hk, performance og ikke mindst prisen

Dygtig hjemmemekanikker og en ualmindelig tålmodig og nøjsom familie.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus G.

Dato : 26-10-06 20:24

> Dygtig hjemmemekanikker og en ualmindelig tålmodig og nøjsom familie.
Ja det må ederbankme ha' kostet nogle blomster :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Anders Sørensen

Dato : 28-10-06 00:23

Den Thu, 26 Oct 2006 16:34:37 GMT, skrev "Mogens..." <no@reply.dk>:

>Fint clip på 5 minutter vedr. subj. Læg mærke til alle data:
>hk, performance og ikke mindst prisen
>www.youtube.com/watch?v=YtxfbxGz1u4

Knægten synes sikkert det er sejt at blive hentet i skolen i den bil.
Mine unger tager med skolebussen, dog ikke denne:
http://www.youtube.com/watch?v=4UCe7dLI4Dg

--
Mvh.
Anders Sørensen