Argh flere problemer!
Fra : mfn

Dato : 24-10-06 20:53

Min tandkrans er sandsynligvis defekt. Jeg ville "for sjov" lige prøve at
sætte stratkabler på til en anden bil for at se om det havde noget effekt.
Det ved jeg ikke om det ville have haft, for da jeg ville åbne
motorhjelmen - som jeg har gjort 4 gange før i dag - kunne jeg trække alt
det jeg ville i håndtaget i kabinen. Og det sidder som det skal i håndtaget.
Jeg tror kablet må være smuttet af i motorrummet - MEN hvordan hulen får jeg
det på igen nu jeg jo så ikke kan åbne motorrummet???

Det sgu øv at jeg har ofret penge på alu, dæk, batteri, drivremme, og
starter på den og så skal have så mange probs. Argh kender i det med gamle
biler nogen gange får man bare lyst til at tyre en vinkelsliber igennem den
og "lege" cabriolet for en dag ;)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-10-06 22:51

mfn wrote:

> MEN
> hvordan hulen får jeg det på igen nu jeg jo så ikke kan åbne
> motorrummet???

Jeg tror du får bedre hjælp hvis du fortæller os hvilken bil det er du har
problemer med.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : mfn

Dato : 25-10-06 10:15

Det er en Passat fra 85

Fra : Kell Petersen

Dato : 25-10-06 23:54

Der kunne du passende bruge vinkelsliberen på motorhjelmen istedet for på
taget

Prøv enten af fjerne kølegitteret, eller se om du ikke kan klare det nedefra
,,
Mener ikke at en gammel 85 har motordækplade under..
Min havde vist ikke ..
Ellers var lortet faldet af,,,