hvad skal man vælge.
Fra : Soliema

Dato : 23-10-06 20:32

Hejsa alle sammen.
Jeg er på udkig efter en bil og har kig på en opel astra fra 98 og en
peugeot 406 fra 96.

Er der nogen her inde, som kan give nogen plus og minus omkring disse biler
og hvad skal man kigge efter, når jeg er ude og snuse til dem ?

Ja, jeg ved godt at der er mile forskel imellem disse biler, men kan ikke
blive enig med mig selv om jeg skal ha en stor bil eller en mindre

Mvh
Anne Mette

Fra : Martin[3630]

Dato : 23-10-06 23:28

"Soliema" <soliema@tdcadsl.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen her inde, som kan give nogen plus og minus omkring disse
> biler og hvad skal man kigge efter, når jeg er ude og snuse til dem ?

406´ eren er galvaniseret, men det ved jeg ikke om opel´en er

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-10-06 14:05

Martin[3630] wrote:
> "Soliema" <soliema@tdcadsl.invalid> wrote in message

> 406´ eren er galvaniseret, men det ved jeg ikke om opel´en er

Der er ingen tilbage i den årgang, så du kan ikke finde ud af det ;)

--
Per, Esbjerg