Ford Focus RS MKII.
Fra : BJ

Dato : 23-10-06 18:51

Så er næste udgave af Ford Focus (MKII) ved at være på trapperne.

Den kommer at få 4x4 og 300 hypper under hjælmen, godt hjulpet af Volvo.

Hmm .. så vil Volvos 5-cylindrede motorer leve videre i en Ford-vogn, da
rygtet vil vide, Volvo stopper med disse.

http://www.motorsblog.com/2006/10/20/ford-focus-rs-mkii-the-serious-stuff/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-06 22:03

> [...]
>
> Hmm .. så vil Volvos 5-cylindrede motorer leve videre i en Ford-vogn, da
> rygtet vil vide, Volvo stopper med disse.

synes bare ikke sofus st ser særlig godt ud bagfra
http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/447679.jpg
http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/447680.jpg

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 23-10-06 22:41

KLIP

> synes bare ikke sofus st ser særlig godt ud bagfra
> http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/447679.jpg
> http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/447680.jpg

Måske den nye er lidt bedre grundet spoiler, men jeg har intet billede af
den fra den vinkel?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~