Endelig spritny starter!
Fra : mfn

Dato : 23-10-06 16:36

På den gamle Passat. Altså en helt ny Bosch dims.

Bevares nu vil den da også gerne starte noget mere villigt end tidligere,
men den lyder stadig "syg".

Mekkeren sagde at jeg desværre nok havde beskadiget svinghjulet ved at køre
med en starter som viste sig kun at sidde fast med 1 bolt og dermed løst.

Har den så "hugget" nogle tænder på svinghjulet eller hvad? Har ikke så
meget forstand på motorers indvendigheder....

Da det er en gammel sven fra 85 får den såmænd bare lov at køre til den dør,
men lyder forklaringen rigtigt? Det lyder nærmest som - ja hvordan skal man
beskrive det - lidt bulder og skrald og så starter den og kører ellers fint
nok i alle henseenender.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-10-06 18:25

mfn wrote:

> [...]
> hvordan skal man beskrive det - lidt bulder og skrald og så starter
> den og kører ellers fint nok i alle henseenender.

Det lyder meget sandsynligt

Mvh. Uffe Ravn