Kom igen, Veyron
Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 20-10-06 12:27

Damn...

En Vauxhall Victor fra 1971 med en 9,3 liters V8 på 2200 HK (nej, der er
ikke et nul for meget). Og den må køre på almindelig gade og vej.

YouTube video:

http://www.youtube.com/watch?v=YtxfbxGz1u4

Ebbe

Fra : Bjarne Haug

Dato : 20-10-06 12:59

> http://www.youtube.com/watch?v=YtxfbxGz1u4
>
> Ebbe

Hehehe der kan man snakke om seriøs hobby....

Bjarne

Fra : Klaus G.

Dato : 20-10-06 13:26

> En Vauxhall Victor fra 1971 med en 9,3 liters V8 på 2200 HK (nej, der er
> ikke et nul for meget). Og den må køre på almindelig gade og vej.
>
> YouTube video:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=YtxfbxGz1u4

Jeg tror nu nok at hvis Bugatti(VW) ville lave en bil som kun skulle kunne
køre ligeud i kort tid, have ringe komfort, så kunne de nemt overgå det der
skrammel.

Næh du, vend den hellere lidt om, og find en privat person som kan bygge en
bil som er lige så teknisk formidabel som en Veyron...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-10-06 22:25

Ebbe Kristensen skriver:

> En Vauxhall Victor fra 1971 med en 9,3 liters V8 på 2200 HK (nej, der er
> ikke et nul for meget). Og den må køre på almindelig gade og vej.

Øv den er led mand....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe