Ingen forbindelse til "fyret/motorvarmer"
Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 18-10-06 21:08

Hejsa.

(Eberspächer, Hydrotronic 4 tror jeg. VW Passat TDI fra 2000)

Jeg tog fjernbetjeningen til fyret med i seng igår , da jeg kunne se at
det blev ret koldt natten over og ville lige have fornøjelsen af varm bil,
da jeg skulle følge børnene...

Da jeg så ville fyre op næste morgen kunne jeg slet ikke få kontakt....

Jeg prøvede flere gange og det virkede bare ikke. Nå, jeg gik ned og tænkte
manuelt og tænkte at den nok bare lige skulle igang igen efter en lang
sommer.... men jeg kan stadig ikke få forbindelse...

Sidder der også batteri i motor-delen, som måske er løbet tør..? Jeg ville
tro at den bare fik strøm fra batteriet og derfor ikke havde behov for den
slags..?

Er der nogen af jer, som jeg hjælpe...?

Mvh.
Kristian