Diskret styling til ny octavia
Fra : Kasper Christensen

Dato : 18-10-06 10:34

Hej med jer

Jeg leder efter et sted hvor man kan købe aluringe til speedometer og
omdrejningstæller.

Jeg har fundet det før til min fabia, men kan ikke finde det igen.

Nogen der har et es i ærmet?

Mvh

Kasper

Fra : Menabra

Dato : 18-10-06 11:04

"Kasper Christensen" <news_fjerndette@kasperc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> omdrejningstæller.
>
> Jeg har fundet det før til min fabia, men kan ikke finde det igen.

Hej
Lige her: http://www.milotec.dk/ eller her : http://www.milotec.de/

Fra : Kasper Christensen

Dato : 18-10-06 11:42

Menabra skrev:
Hej
> Lige her: http://www.milotec.dk/ eller her : http://www.milotec.de/
> mvh

Lige præcis den, men de har desværre ikke til Octavia II (A5). Men
tilgengæld har de en fed aluliste til flaskeholderen i midten.

Mvh

Kasper

Fra : Menabra

Dato : 18-10-06 12:03

> [...]
>
> Lige præcis den, men de har desværre ikke til Octavia II (A5). Men
> tilgengæld har de en fed aluliste til flaskeholderen i midten.

Hej igen
Jamen så prøv her: http://www.octavia-forum.de/forum/ eller her:
http://www.skodatec.com/

Fra : Anders Majland

Dato : 18-10-06 13:52

http://www.milotec.dk/Feb.%20Doorghaandtag.htm
Til en fabia har de 252/04 Håndtag skaller (stor), sort
Nogen der har erfaring med om det er en ok løsning til at passe på lakken
bag håndtaget. Efter 50kkm ser lakkken allerede træls ud bag håndtagene på
de mest brugte døre

Fra : Kent Glerup

Dato : 18-10-06 19:46

On Wed, 18 Oct 2006 14:51:47 +0200, "Anders Majland"
<See.Signature@Address.invalid> wrote:

> [...]
>bag håndtaget. Efter 50kkm ser lakkken allerede træls ud bag håndtagene på

Seriøst:
Er det ikke bare at væne sig til at neglene ikke skal røre lakken?

/Kent Glerup
(90KKM, 0 ridser bag håndtagene)

Fra : Anders Majland

Dato : 20-10-06 12:27

> Seriøst:
> Er det ikke bare at væne sig til at neglene ikke skal røre lakken?

Udover det er for sent - så er det nok nemmere at montere et par plastik
skaller end opdrage bilens primære bruger og sønnike