Mistet bilnøgle
Fra : Ukendt

Dato : 16-10-06 15:23

Hej

Jeg har mistet en bilnøgle til min Passat, som er fra 2005. Det er sådan en
nøgle med fjernbetjeneing osv.

Kan det virkelig passe at sådan en fætter koster kr. 2000 at få lavet igen ?

Morten

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-10-06 15:49

morten" <morten"væk skrev:

> Kan det virkelig passe at sådan en fætter koster kr. 2000 at få lavet
> igen ?

Har du prøvet i en hæle(r)bar?

Problematikken var oppe hér inde for nylig.
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Brian

Dato : 16-10-06 16:03

> Har du prøvet i en hæle(r)bar?

Det er noget af en avanceret hælebar han skal finde så..

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-10-06 17:33

Brian laid this down on his screen :
> Det er noget af en avanceret hælebar han skal finde så..

Ik nødvendigvis... det beviste Kontant (?) jo ret effektivt for et års
tid siden.

Fra : Brian

Dato : 16-10-06 17:55

Henrik Stidsen wrote:

> Ik nødvendigvis... det beviste Kontant (?) jo ret effektivt for et års
> tid siden.

Men da der er nøgle og fjernbetjening indbygget i én "klods", er det nok
ikke noget nøglesmeden har på lager.

Jeg ville høre Audi eller VW i Flensburg. Begge steder har de en medarbejder
der taler dansk, og de sender gerne.

/Brian

Fra : Anders Mogensen

Dato : 16-10-06 21:29

> [...]
>
> Jeg ville høre Audi eller VW i Flensburg. Begge steder har de en
> medarbejder der taler dansk, og de sender gerne.

Min kone har arbejdet i en sådan butik. Hvis man er heldig, kan det være en
af de nøgler som kan skaffes / laves...

Mvh Anders

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-06 08:54

Brian har du nummeret til det VW i Flensborg.?

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 16-10-06 20:08

Der findes vist nogle steder på nettet hvor man kan købe en klapnøgle til
fornuftige penge, men det er uden transponde, og den mangler du jo.....

Men som en anden skriver, prøv tyskerland

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-10-06 17:34

morten brought next idea :
> Jeg har mistet en bilnøgle til min Passat, som er fra 2005. Det er sådan en
> nøgle med fjernbetjeneing osv.

Husk at kontakte din forsikring, ellers risikerer du problemer når
bilen en dag bliver stjålet.

> Kan det virkelig passe at sådan en fætter koster kr. 2000 at få lavet igen ?

Svjh kostede en ny fjernbetjening til min 306er 6-800kr + moms - men
det var på garanti så jeg så aldrig regningen.

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 16-10-06 18:33

"morten" <morten"væk"mcrasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en nøgle med fjernbetjeneing osv.
>
> Kan det virkelig passe at sådan en fætter koster kr. 2000 at få lavet igen

www.dani.dk
De kunne dog ikke lave en til min opel corsa 1998... Jo selve nøglen, men
det indebar at jeg skulle til Opel og have kodet nøglen ind. Irriterende...
Især da de via mail påstod at jeg sagtens kunne få den lavet - og da jeg så
endelig stod der med nøglen - så var det no can do...

Men prøv dem, det kan være det står anderledes til med din.

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-06 08:39

Opdatering.

Da min nøgle er en af dem med en "bane" i midten og fra VW, skal den så
gennem Tyskland. Så prøver lige Flensburgeren.

Takker Brian.

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-06 13:37

Oki i flensborg koster det ca. 130 euro, det er så ½ pris af dk. så suser
derned og får det fikset.

Fra : Brian

Dato : 17-10-06 18:25

morten" <morten"væk wrote:
> Oki i flensborg koster det ca. 130 euro, det er så ½ pris af dk. så
> suser derned og får det fikset.

Gør det til en vane altid at ringe derned, og få en pris... der kan spares
mange penge

/Brian