Ny brugt bil
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 16-10-06 10:06

Så fik jeg solgt min gamle BMW 320i. Har i stedet fået en sort 323i med
170Hk og en masse udstyr, hvid læderkabine osv ... man bliver jo ligefrem
glad for at køre bil igen ... for pokker da, hvor den bare kører som en
drøm.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-10-06 12:17

Kim Frederiksen skrev:

> ... for pokker da, hvor den
> bare kører som en drøm.

Teløk - lyder lækkert!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 16-10-06 12:23

> Teløk - lyder lækkert!

Takker ... det er også virkelig lækkert. Det bliver ikke værre af at der
medfulgte 18" M5 fælge med nye Goodyear F1 dæk

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-10-06 12:43

Kim Frederiksen skrev:

> Takker ... det er også virkelig lækkert. Det bliver ikke værre af at
> der medfulgte 18" M5 fælge med nye Goodyear F1 dæk

Billeder!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 16-10-06 12:51

> Billeder!

Kommer så snart jeg har fået skiftet skærmkanter. Der er lige en smule rust
jeg skal have taget livet af.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-10-06 13:04

Kim Frederiksen skrev:

> Kommer så snart jeg har fået skiftet skærmkanter. Der er lige en
> smule rust jeg skal have taget livet af.

Okay!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Bjarne Haug

Dato : 16-10-06 13:15

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> [...]
> 170Hk og en masse udstyr, hvid læderkabine osv ... man bliver jo ligefrem
> glad for at køre bil igen ... for pokker da, hvor den bare kører som

Hvad er det for en model E46?

vh
Bjarne

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 16-10-06 13:25

"Bjarne Haug" <bFJERN_DETTE@haug.co.uk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det for en model E46?

E36

/Kim

Fra : Bjarne Haug

Dato : 16-10-06 13:44

> E36
>
> /Kim

Hvor langt har den kørt og hvor meget står sådan en fætter i i dag? hvis
altså det ok og spørge om prisen.

vh
Bjarne

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 16-10-06 13:59

> Hvor langt har den kørt og hvor meget står sådan en fætter i i dag? hvis
> altså det ok og spørge om prisen.

Bilen har kørt 228kkm, motor og gearkasse har kørt 137kkm. Bilen er født som
320i, men motor+gear fra en 323i blev ilagt af den første ejer, der gerne
ville have noget mere bundtræk til sit polyesterhus Ombygningen blev
lavet hos Schmiedmann.

Den har centrallås, servostyring, benzinfyr, elsoltag, klare blink, aft.
træk, hvid læderstue, boardcomputer, Mtech rat+gearknop samt 18" M5 fælge ..
nice.

Den skal have skiftet skærmkanter bag samt et kardanleje.

Den blev handlet for 63.000,-

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Bjarne Haug

Dato : 16-10-06 14:48

> [...]
> .. nice.
>
> Den skal have skiftet skærmkanter bag samt et kardanleje.

Ikke ilde, det lyder som en lækker bil. Fedt den har aft træk, læderstue og
benzinfyr. Glæder mig til at se nogle billeder engang, især de fælge der, de
lyder forholdsvis "giftige".
Har selv en 325i E36 så derfor nysgerrigheden...

vh
Bjarne

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 16-10-06 14:55

> [...]
> der, de lyder forholdsvis "giftige".
> Har selv en 325i E36 så derfor nysgerrigheden...

http://www.1010tires.com/images/wheels/large/replica_m5_lg_enlarge.jpg

Sådan ser de ud ... det er dog kopifælge ... ellers koster de vel det samme
som bilen

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Bjarne Haug

Dato : 16-10-06 15:02

> http://www.1010tires.com/images/wheels/large/replica_m5_lg_enlarge.jpg
>
> Sådan ser de ud ... det er dog kopifælge ... ellers koster de vel det
> [...]

Ahhh ja, kender godt de der, de er virkelig fede... Og i princippet heller
ikke alt for overgearede til den bil...