BMW iPod
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 10-10-06 08:11

Hejsa

Jeg vælger altså lige at smide dette indlæg i denne gruppe, da de 2 andre
*.bilstereo grupper er noget længere nede af rangstien, mht tilbagemeldinger
og aktivitet generelt.

Mit spg går sådan set heller ikke så meget på det tekniske. Jeg er på udkig
efter en forhandler i DK/europa, der forhandler disse produkter.

http://www.diceelectronics.com/

Er der nogle der kender til det ?

På forhånd tak
Jacob (BMW E46)

Fra : Per Sørensen

Dato : 10-10-06 08:25

> Mit spg går sådan set heller ikke så meget på det tekniske. Jeg er på
> udkig efter en forhandler i DK/europa, der forhandler disse produkter.

> [...]

Det første hit på google gav følgende link:

http://www.ipodyourcar.dk/icelink/icelink_valg.asp?bvalg=BMW

Det ser ud til det er tilsvarende.

mvh Per

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 10-10-06 08:58

"Per Sørensen" <mit_fornavn@overmarken.dk> wrote in message

> Det første hit på google gav følgende link:
>
> http://www.ipodyourcar.dk/icelink/icelink_valg.asp?bvalg=BMW
>
> Det ser ud til det er tilsvarende.

Det er desværre bare ikke det bedste kit, jeg skal bruge det kit der hedder
DICE, det har en del flere features end Ice->link :)

Ellers tak for dit svar :)

Mvh
Jacob

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-10-06 12:54

http://www.ipodyourcar.dk/kontakt.asp

Fra : Thomas

Dato : 10-10-06 20:51

> [...]
>
> Mit spg går sådan set heller ikke så meget på det tekniske. Jeg er på
> udkig efter en forhandler i DK/europa, der forhandler disse produkter.

Kender en der har installeret dette i sin:
http://www.dension.com/main.htm

Han skriver følgende til mig:
"Jeg har installeret Ipod i bilen med Dension Ice Link Plus. Det er bare
superfedt. 30GB musik som styres direkte via rattet og kan ses på
naviskærmen. Det kan klart anbefales og er super nemt at installere. Det
skulle også virke til din model. Hvis du er interesseret kan du kigge under
www.dension.com."

Ved ikke om det kan bruges?

--
Mvh/TK
1999 BMW E46 328i mit Vollausstatung ;)

Fra : Thomas

Dato : 10-10-06 20:53

> Ved ikke om det kan bruges?

Iøvrigt har vi i stedet for købt en FM-sender som du blot tilslutter din
iPod Nano. Den sender så signal ud på FM-båndet, som din radio opfanger når
du stiller den på pågældende signal. Fungerer fint i min bil.

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 11-10-06 18:29

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message
> [...]
> naviskærmen. Det kan klart anbefales og er super nemt at installere. Det
> skulle også virke til din model. Hvis du er interesseret kan du kigge

Jeg har selv kigget på det, det der bare er fedt ved DICE, er at iPod'en
ikke er låst når den er sat til bilen, det er den med BMW's originale, samt
Ice->Link

Det kan dog være det bare ender op med sådan en, så må man bøvle det der
lige skal til for at sætte den op første gang, det er noget med at bruge
knapperne på rattet til at manøvrere i menu osv med.

Det med FM er udelukket, jeg VIL kunne styre den fra rattet :)

Jacob (BMW E46)

Fra : Thomas

Dato : 11-10-06 18:40

> Det med FM er udelukket, jeg VIL kunne styre den fra rattet :)

Hehe... selvfølgelig ;)

Har du fået løst dit problem m. din kontrast?