Dinitrol efterbehandling.
Fra : Martin Vollert

Dato : 09-10-06 11:53

Jeg fik en pris på 3400kr for en Dinitrol efterbehandling til min
Mondeo, jeg syntes det lyder dyrt, hvad har i andre fået af priser ?.

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 09-10-06 19:36

Martin Vollert wrote:
> Jeg fik en pris på 3400kr for en Dinitrol efterbehandling til min
> Mondeo, jeg syntes det lyder dyrt, hvad har i andre fået af priser ?.

Det var lige i den omegn det kostede (før FDM rabat) da jeg fik
Primeraen undervognsbehandlet, her var det ikke en efterbehandling, men
en af de største behandlinger hos dem (der var knap noget af den gamle
tilbage).

Thomas

Fra : Otto

Dato : 10-10-06 05:49

On 2006-10-09 12:52:34 +0200, Martin Vollert <"Mit fornavn"@ertele.dk> said:

> Jeg fik en pris på 3400kr for en Dinitrol efterbehandling til min
> Mondeo, jeg syntes det lyder dyrt, hvad har i andre fået af priser ?.

Har lige givet min Pug 207 en dobbelt Dinitrol behandling til 2200 kr.

Så jo det lyder da lidt dyrt...

Mvh
Otto

Fra : Brian

Dato : 10-10-06 18:40

Otto wrote:

> Har lige givet min Pug 207 en dobbelt Dinitrol behandling til 2200 kr.
>
> Så jo det lyder da lidt dyrt...

Såvidt jeg husker bor du i Vestjylland ? Der er priserne vel generalt lidt
lavere - og så er der også en størrelsesforskel på en 207 og en Mondeo Stc.

Her i Horsens koster den store tur 2200,- eller 2400,- for en bil i Golf
klassen.

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-06 20:50

On Tue, 10 Oct 2006 19:40:12 +0200, "Brian" <nej@tak.du> wrote:

> [...]
>

>Her i Horsens koster den store tur 2200,- eller 2400,- for en bil i Golf

Jeg tror sq jeg bruger et par feriedage i Horsens næste gang, Xsaraen
skal undervognsbehandles. Dinitrol i Roskilde ville have ca. 3400 +
det løse. (men OK - 15% FDM rabat.....det går ikke helt lige op ;-(
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi