værkstedshåndbog til VW passat 2002
Fra : Morten Petersen

Dato : 09-10-06 10:42

Hej

Jeg har dog skrevet tidligere ang en værkstedshåndbog til en 2002 passat,
men det er stadig ikke lykkedes mig at finde en? kun en 1999 model..
Håber nogle måske har nogle fif..

Mvh Morten

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 09-10-06 12:17

"Morten Petersen" <my1153xxx@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har dog skrevet tidligere ang en værkstedshåndbog til en 2002 passat,
> men det er stadig ikke lykkedes mig at finde en? kun en 1999 model..

Hos Haynes har de en:

http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=33701&langId=-1

/J

Fra : Morten Petersen

Dato : 09-10-06 16:55

> Hos Haynes har de en:
>
> http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=33701&langId=-1

Er den også gyldig til en 130 TDI Variant stationscar?

Mvh Morten

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-06 20:47

> Er den også gyldig til en 130 TDI Variant stationscar?
>
> Mvh Morten

Det gør den:

"Turbo-diesel engines: 1.9 litre (1896cc) 4-cylinder

Does NOT cover V5 (petrol), V6 (petrol & diesel) or W8 (petrol)
engines, 'Tiptronic' transmission or 4-Motion models.
Does NOT cover new range introduced June 2005
"

/J