Hvor er det dejligt...
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-10-06 21:41

endeligt at få lidt tid til at makke, og den går sgu godt efter, nye dæmpere
foran, nyt nav højre foran, ny tandrem + div, dieselfilter, oliefilter +
olie, ny bærearm i højre side, dæmpere i smækken, håndtag bag i, bagpotte og
få trimmet og justeret motoren, for sørensen den går godt nu! Nu mangler vi
bare dæmperene bag , nye lejer bag og bremsere, samt nye ledninger ud til
bagsmækken!

Stef
Igen lykkelig ejer af en gammel gålf 2

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-06 05:13

Stefan Jacobsen wrote:
> [...]
> sørensen den går godt nu! Nu mangler vi bare dæmperene bag , nye
> lejer bag og bremsere, samt nye ledninger ud til bagsmækken!

Nå, jeg troede det var en beretning om østtyske forhold á la 1985, men god
fornøjelse da.
/Peter