Billig leasingbil søges til brug i Tysklan~
Fra : BJ

Dato : 08-10-06 19:49

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 09-10-06 12:27

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in
news:452947f6$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Her er den så og fundet til de penge..))

Guderne skal vide at det er en drømmebil for mig.

Ekstrem performance og kompromisløs teknik bygget til folk der selv vil
køre bil. Ingen ESP, ingen ABS, ingen bremseassistent. Intet.

Og de samme guder skal vide at Bugattis Veyron er lidt en hadebil for
mig, fordi den nærmest repræsenterer de modsatte værdier: Ekstrem
performance men fyldt med elektronisk hjælp så selv en forstadshustru kan
køre i centeret og shoppe uden at læse instruktionsbogen.

Men en Veyron er dælme skræmmende hurtig når man sætter det hele i det
rette perspektiv:

Fyr sådan en McLaren F1 maksimalt af. Giv den alt hvad de 627 heste kan
trække. Når den så når 220 km/t, så starter Veyron'en. Også den fyres
maksimalt af. Når de når 320 km/t har Veyron'en INDHENTET F1'eren!!!

Det er fandme uhyggeligt du!

Nå, men jeg har lagt billet ind på den her istedet (hvis vi kan blive
enige om en passende afdragsordning):

http://www.mercedes-sauber-c9.de/

Præcis denne bil indehaver hastighedsrekorden for racerbiler under et
løb: 407 km/t på den gamle Mulsanne langside på Le Mans. Kørt af Jean-
Louis Schlesser i 1989.

Af en eller anden grund står prisen ikke på siden, men jeg kan oplyse at
ejerne er svært glade for tallet 2,5 mill. Euro.