> Du har skaffet dig en ekstra julegave - giv den til en du holder af.
....eller måske hellere til en der holder af Nenad
/Martin
>
> "Nedad" <google@dragic.com> skrev i en meddelelse
> news:1164832352.575257.255870@l39g2000cwd.googlegroups.com...
> Hejsa
>
> Jeg er kommet til at bestille samme vare to gange via nettet. Det er en
>
> del kalender med egne billeder på. Her er historien meget kort.
>
>
> 27-11-2006 23:25 Vil jeg bestille nogle kalender med egne billeder,
> siden jeg ikke er medlem hos føtex.dk skal jeg melde mig til. Det gør
>
> jeg og siger i farten ok til alt. Det jeg ikke lægger mærke til er at
>
> jeg også har godkendt bestillingen. Af en eller anden grund ser jeg
> på deres hjemmeside kun en tom indkøbskurv. Derfor tror jeg at man
> skal lave en ny bestilling og det gør jeg.
>
>
> 27-11-2006 23:31 Modtager en Ordrebekræftelse på ordrer 511806
> 28-11-2006 03:44 Modtager en Ordrebekræftelse på ordrer 511498 (Laver
>
> order nummer end den første bestilling)
> 28-11-2006 18:28 Sender jeg en mail til deres kundeservice og gør
> opmærksom på at jeg kun vil have den ene bestilling.
> 29-11-2006 14:39 Modtager jeg svar på at dette ikke kan lade sig gøre
>
> med begrundelsen:
> "Hej
>
>
> Mange tak for din henvendelse.
>
>
> Vi beklager meget, men desværre er det ikke teknisk muligt at
> omdirigere, korrigere eller afmelde en ordre, når du først har
> godkendt og bestilt denne, idet vores produktion foregår automatisk.
> Din ordre er allerede i vores produktionssystem ca. 5 min, efter du har
>
> afgivet din bestilling.
>
>
> Bemærk venligst at man kan afbryde, slette ordre indtil du logger på
> med email adresse og password. Men på det tidspunkt, hvor du godkender
>
> vores alm. Forretningsbetingelser samt vælger "Bestil", er ordren en
> realitet, og kan derfor desværre ikke mere afmeldes. Vi gør
> yderligere opmærksom på at en ordre ikke kan indgå på serveren,
> hvis den ikke er gennemført.
>
>
> Vi beklager, at vi ikke kan imødekomme dit ønske.
>
>
> Med venlig hilsen
> *******
> OPS Kundeservice"
>
>
> Hvordan er jeg stillet som forbruger, jeg ved godt at dette er en
> speciel vare pga. den har mine billeder som motiv og ikke nogle
> standard billeder. Men der må være noget fortrydelsesret selv om i
> deres betingelser står der flg.:
> " § 5
> Annulleringsret, returneringsret
> Ordregiver kan ikke annullere ordren, da de pågældende fotos
> fremstilles i.h.t. ordregiverens specifikationer og er tilpasset hans
> personlige behov. "
>
>
> Betingelserne er at finde her:
>
http://asp07.photoprintit.de/microsite/10023/terms.php
>
>
> I deres email står der yderligere:
> " Når din ordre er produceret, vil du blive informeret via e-mail.
> Normalt tager en produktion af en kalender 1-2 uger."
>
>
> Det vil sige at der minimum er en uge hvor de kan stoppe produktionen
> af dette.
>
>
> Hvad kan jeg gøre, jeg har gjort dem opmærksom på fejlen på under
> 24 timer, havde jeg været A-menneske havde jeg opdaget den om morgnen,
>
> men pga. jeg er B-menneske opdage jeg den om aftenen.
>
>
> På forhånd tak
> Nenad
>
>