Kan "Tiger på
Fra : Ben Knudsen

Dato : 26-06-01 10:12

Subj. siger vist det hele. Netop denne dvd skal ifølge andre nyhedsgrupper
være rigtig besværlig for en del stationære afspillere. Jeg har overvejet
at købe den, men ville lige høre om nogen har prøvet den på en pismo?

Mvh Ben

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 26-06-01 10:55

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
> være rigtig besværlig for en del stationære afspillere. Jeg har overvejet
> at købe den, men ville lige høre om nogen har prøvet den på en pismo?

Jeg skulle lige til at skrive, at du burde læse dk.kultur.film, men det
har du allerede.

Kan du ikke bare leje den i Blockbuster og hvis den vil med den, så købe
den til evigt eje ?w

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Ben Knudsen

Dato : 26-06-01 12:07

jesper@gylling.net,Ny-Internet writes:
>Kan du ikke bare leje den i Blockbuster og hvis den vil med den, så købe
>den til evigt eje ?w

Joh.... men jeg spekulerede også på, om probelmet båder gælder reg1 og
reg2 udgaverne (det fik jeg bare ikke skrevet i første indlæg
Anyway, jeg prøver en reg2 fra videosnasken og så får vi se...

Mvh Ben