/ Forside / Karriere / Erhverv / Jura / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Jura
#NavnPoint
RyeJensen 11840
Nordsted1 11095
dova 10393
refi 7375
ans 6906
BjarneD 5596
Oldboston 4933
Paulus1 3538
themis 2862
10  jakjoe 2566
Kan jeg få penge mine penge tilbage?
Fra : Ukendt


Dato : 26-11-06 11:47

Hej Gruppe.

Jeg skal prøve at gøre det kort, og præsis som muligt.

Jeg flyttede i starten af August i år, i hus, hvor nordit.dk levere internet
gennem vores kabel tv.
Jeg bestillet via deres hjemmeside. Fik efter 18 dage hul igennem til
nettet - Men det er så også alt.
Betaler for en 2048/256 linier, men denne linie kører for det meste kun som
128-512 linie - Og det med en Ping på over 500ms. Så dvs. at linien er
ubrugeligt til spil og IP-telefoni, hvilket jeg bruger meget (Eller gjorde)
Til først testede jeg jo mit udstyr, da jeg jo troede fejlen var ved mig.
Kontaktede derefter NOrdit.dk, hvor den første medarb. ikke kunne se der var
noget galt med linien til vores lokal område, eller andet.
Jeg købte en ny router, da det måske var den, men ´hellere ik. Efter megen
tid, med kabel udskift og alt andet, var jeg sikker på, fejlen ikke var ved
mig. Ringe igen, og der var det en medarb. som vidst at det ikke virkede her
i vores område. Det var noget med at Upload fra vores central, var for
lille, og derved stod pakker i kø, som gjorde at pingen og linie var dårlig.
De forventet det ville virke igen efter 3-5 uger.
Tiden går.
Ringer igen efter 6 uge, da intet virker, og de første medarb. man taler
med, ved ikke det ikke virker her ude.
For fat i en som ved noget, som fortælller de stadig arb. på sagen- noget
med at der skal graves nye kabler ned, fra deres central til en sonofon
point et eller andet sted.
Får altid at vide at det går vel ikke mere end 3 ugers tid.
Idag, virker det stadig ikke, og de har ikke så meget som sat en spade i
jorden endnu. Nu kommer vinteren, og der graver de vel næppe mere. Jeg
betaler fuld pris + 695 kr i oprettelse dengang, og har ikke brugt det til
noget endnu... Jeg giver op, og bestiller fastnet tlf ved tdc og får mig en
bredbåndslinie, men kan jeg få mine penge retur, da jeg aldrig har fået det
som jeg bestilte?
Vil lige gøre opmærksom på, at der intet står på deres hj. side om at det
ikke virker her (Ø.Bjerregrav) og at man sagtens stadig kan bestille
internet ved dem, her til!?

Mvh

Kim



 
 
N_B_DK (26-11-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 26-11-06 21:42

In news:12mis448dgh7m79@corp.supernews.com,
ji <ji> typed:
> Hej Gruppe.
>
> Jeg skal prøve at gøre det kort, og præsis som muligt.

Jeg har præcis samme problem med Cybercity, har nu haft dem i 6 måneder i
morgen, pg det har virker EN måned, alligevel mener de jeg skal betale for
6, da jeg jo har skrevet under på en aftale, og ikke har fejlmeldt det (så
når man ringer og siger til support "min linie virker ikke, den har den og
den fejl" så er det ikke en fejlmelding i deres opfattelse, så det korte og
lange må jo være at man som ISP blot kan sige, du har skrevet under på en
aftale, og den er du bundet af, nå ja det virker ikke, men du skal stadig
betale) (så venter på de trækker mig i retten)

Ps. er godt træt af den måde de danske ISP vælger at drive forretning på.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177553
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste