Lov om vedligeholdelse af privat fællesvej
Fra : Thomas & Camilla

Dato : 22-11-06 20:24

Hej gruppe.

Jeg bor på en privat fællesvej (grusvej), hvor der i mit skøde fra huskøbet
står at det er ejere+forpaktere af de omkringliggende marker der skal
vedligeholde vejen.

Dette bliver i midler tid ikke gjort tilfredsstillende, og er aldrig blevet
det i de 5 år vi har boet her, selv om vi gentagende gange har påpeget det
over for dem.

Vejen ligner lort med masser af huller og da de kører meget med deres
landbrugsmaskiner er der meget pløret/mudret

Hvor finder jeg en lov omkring emnet, nogen der lige ved noget om det??

Camilla

Fra : Jens G

Dato : 22-11-06 20:53

On Wed, 22 Nov 2006 20:23:40 +0100, "Thomas & Camilla"
<ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> wrote:

[privat fællesvej]
>Hvor finder jeg en lov omkring emnet, nogen der lige ved noget om det??

Her:
http://www.retsinfo.dk/_GETDOCI_/ACCN/A19990067029-REGL

--
Jens G