Er Surftown et svindlerfirma!!
Fra : news.versatel.net

Dato : 20-11-06 22:41

Er Surftown et svindlerfirma!!
I august skrev jeg om Surftown som pga. bla. kritik af at de ville have kr.
100.- for at tilbage et beløb som de uretsmæssigt havde opkrævet.
I opsigelserne skrev de, at hvis jeg sendte dem mit kontonummer til min
bank, ville de tilbageføre restbeløbet dertil.
Til trods for, at de efterfølgende har skrevet at pengene vil bliver
overført for det ene webhotel i løbet af 8 dage og de andre to i løbet af en
måned, hvilket jeg accepterere.
Siden er der intet sket - heller ikke med et beløb som jeg har betalt for et
domæne som det viste sig at være optaget.
Jeg har gentagne gange forsøgt at komme i kontakt med dem, men det kan man
bare ikke for de er så smarte, at man kun kan skrive til dem via deres
supportsider, men dem kan man kun komme i kontakt med, hvis man logger sig
ind med brugernavn og password, men det er jo lidt svært når kontoen er
nedlagt......
Jeg har så sendt dem flere telefaxer og efter nogle gange lykkedes det mig
at få en e-mail fra dem hvor de meddelte mig at de kun accpterede kontakt
via deres supportside - altså igen, den side som jeg ingen adgang har til.
Hvad gør jeg for at få mine penge??

Mvh
Mogens

Fra : Rea721

Dato : 20-11-06 22:50

news.versatel.net, skrev noget i stil med:

>Hvad gør jeg for at få mine penge??

Brevpost og postbude findes stadigvæk.

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : news.versatel.net

Dato : 20-11-06 23:40

En telefax skulle vel være ligeså godt og så har man jo også en kvittering
for at den er sendt
Mvh
Mogens Jensen

Fra : Rea721

Dato : 21-11-06 00:21

news.versatel.net, skrev noget i stil med:

> En telefax skulle vel være ligeså godt og så har man jo også en
> kvittering for at den er sendt

Du har sendt fax, det hjalp ikke. Du søger råd og får det. Du fastholder
fax...

....hvorfor spørger du egentlig??

Fra : news.versatel.net

Dato : 21-11-06 06:37

Jeg kommer da ikke videre fordi at jeg sender dem eet brev ? og desuden har
jeg pålagt dem et rykkergebyr på den sidste fax, men det reagerede de jo
heller ikke på.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-11-06 09:15

Den 21-11-06 06.37 skrev news.versatel.net følgende:
> Jeg kommer da ikke videre fordi at jeg sender dem eet brev ?

Gør som Holst og Rea721 skriver. Husk der skal være mindst 10 dage
mellem hver rykker. Reagerer de ikke, er det deres problem. Dels koster
det dem et rykkergebyr hver gang, og dels havner de i retten, læs
fremgangsmåde her:
http://www.domstol.dk/page17215.aspx

> jeg pålagt dem et rykkergebyr på den sidste fax, men det reagerede de jo
> heller ikke på.

De har gjort dig opmærksom på, at de ikke modtager den slags på fax, og
det kan du ikke tvinge dem til. Send dem et brev, det kan de ikke undslå
sig.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polterabend: Tysk udtryk for et spøgelse, der larmer om aftenen...

Fra : news.versatel.net

Dato : 21-11-06 14:33

Det har jeg så gjort, men jeg tvivler på, at det gør nogen forskel, men lad
os nu se.
Mht. at du skriver, at de ikke modtager den slags pr. fax er nu ikke helt
korrekt - de skrev: at supportmedelelser skulle sendes gennem:
http://support.surftown.dk - problemet er bare, at der skal bruges login til
siden og da det er opsagt/slettet er det altså ikke muligt.
Mvh Mogens

Fra : Rea721

Dato : 21-11-06 18:40

news.versatel.net, skrev noget i stil med:

> Jeg kommer da ikke videre fordi at jeg sender dem eet brev ?

Okay, så lader du blot være med det.

> og desuden har jeg pålagt dem et rykkergebyr på den sidste fax,
> men det reagerede de jo heller ikke på.

Nå, ærgeligt.

Fra : Holst

Dato : 20-11-06 23:05

news.versatel.net wrote:

> Hvad gør jeg for at få mine penge??

Send dem et papirbrev og opgør dit krav deri og bed dem om at indbetale
det på din konto inden for eksempel 14 dage.

Gør de ikke det, sender du dem en rykker pålagt 100 kr. i rykkergebyr og
igen et rimelig betalingsfrist.

Send dem anden og tredje rykker.

Og så er det tid til en stævning.