Hvad sker der lige her.
Fra : JBH

Dato : 09-11-06 02:13

Hvordan kan der være så stor forskel på dommene i de danske retter.

http://ekstrabladet.dk/112/article241848.ece

8 mdr betinget /8 mdr ubetinget ?

mvh
JBH

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 09-11-06 07:42

JBH wrote:

> Hvordan kan der være så stor forskel på dommene i de danske retter.
> 8 mdr betinget /8 mdr ubetinget ?

Tænker du byretten/landretten?
Drengens sag er ikke behandlet af landsretten endnu

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : JBH

Dato : 09-11-06 20:24

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Tænker du byretten/landretten?
> Drengens sag er ikke behandlet af landsretten endnu

Njaa, jeg undrer mig over den hårde straf som pigen fik, i forhold til
f.eks. "lagkagesagen" Det var den sag hvor en radiostation opfordrede deres
lyttere til at gå ind i en bagerforretning og købe en lagkage for derefter
at kyle den i hovedet på ekspedienten. Det må da også være en form for
"happy slapping" bare med kager. Sagen blev svjh. afgjort ved bøder.

mvh
JBH

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 09-11-06 21:26

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> writes:

> [...]
> at kyle den i hovedet på ekspedienten. Det må da også være en form for
> "happy slapping" bare med kager. Sagen blev svjh. afgjort ved bøder.

Nååh... Var det en lagkage? I så fald har jeg lige husket forkert i en
anden tråd... Pyt, det går nok.

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : JBH

Dato : 09-11-06 22:20

"Martin Jørgensen" <hotmail_spam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nååh... Var det en lagkage? I så fald har jeg lige husket forkert i en
> anden tråd... Pyt, det går nok.

Hov. kom jeg til at vække dig ? Håber du overlever.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-11-06 11:17

JBH skrev:

> Njaa, jeg undrer mig over den hårde straf som pigen fik, i forhold til
> f.eks. "lagkagesagen"

Drengen blev væltet af cyklen mens han var i fart. Det er nok
noget værre end at få kager i hovedet hvor ubehageligt det end
måtte føles.

--
Bertel

Fra : Henning

Dato : 09-11-06 22:05

On Thu, 9 Nov 2006 02:13:08 +0100, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>Hvordan kan der være så stor forskel på dommene i de danske retter.
>
>http://ekstrabladet.dk/112/article241848.ece
>
>8 mdr betinget /8 mdr ubetinget ?

Hvad har pigen lavet før? Det står der ikke noget om, men det har
meget at sige.