SU og løn
Fra : Lauridsen

Dato : 08-10-06 10:23

Hej
Er der nogen der ved om kørselsgodtgørelse tæller med når man skal regne den
samlede indtægt ved siden af SU'en sammen?
Vil jo helst undgå at betale min SU tilbage..

Mvh.
Lars

Fra : Henning

Dato : 08-10-06 10:46

On Sun, 8 Oct 2006 11:23:28 +0200, "Lauridsen"
<larsparly@yahoo.dk.test> wrote:

>Hej
>Er der nogen der ved om kørselsgodtgørelse tæller med når man skal regne den
>samlede indtægt ved siden af SU'en sammen?
>Vil jo helst undgå at betale min SU tilbage..

Kørselsgodtgørelse er ikke løn, og skal ikke tælles med.

Fra : Lauridsen

Dato : 08-10-06 12:15

> Kørselsgodtgørelse er ikke løn, og skal ikke tælles med.
Har du en reference?

Mvh.
Lars

Fra : Poul Christensen

Dato : 08-10-06 12:50

"Lauridsen" <larsparly@yahoo.dk> wrote in news:r45Wg.32568$ku4.20111
@fe55.usenetserver.com:

> Har du en reference?

Slut modsætningsvist ud fra SU's HP
http://www.su.dk/indkomst/egenindkomst/default.html

Så kommer du frem til det.

mvh
poul christensen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-10-06 13:39

Poul Christensen submitted this idea :

> Slut modsætningsvist ud fra SU's HP
> http://www.su.dk/indkomst/egenindkomst/default.html

Man behøver jo kun læse de første par linier:
"Din egenindkomst er alle positive skattepligtige indkomster"

Kørselsgodtgørelse er svjv ikke skattepligtig.

You know this framework is not big enough for the two of us!

Fra : Poul Christensen

Dato : 08-10-06 17:47

Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> wrote in news:mn.436e7d6a19f1ac9d.34878
@news.hs235.dk:

> Poul Christensen submitted this idea :

> Man behøver jo kun læse de første par linier:
> "Din egenindkomst er alle positive skattepligtige indkomster"
>
> Kørselsgodtgørelse er svjv ikke skattepligtig.

Nej netop

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 08-10-06 17:49

"Lauridsen" <larsparly@yahoo.dk.test> skrev i en meddelelse
> [...]
> den samlede indtægt ved siden af SU'en sammen?
> Vil jo helst undgå at betale min SU tilbage..

Kørselsgodtgørelse er ikke løn. Det er en refusion/godtgørelse af de
udgifter du har haft og altså ikke en indtægt.

Fra : Lauridsen

Dato : 08-10-06 19:11

> Kørselsgodtgørelse er ikke løn. Det er en refusion/godtgørelse af de
> udgifter du har haft og altså ikke en indtægt.
Tak for svaret.

Mvh.
Lars