En mor til en bz´er
Fra : Bo Warming

Dato : 06-10-06 12:35

En mor til en bzer (

Laila Ingrid Rasmussen, forfatter,

Information 6.10) er stolt over, at "Købnhavn ikke er en kedelig by"
og der er "bål i gaderne" og nedbrændte skraldecontainere, sodede
madrasser, smeltede bildæk osv og hun derfor stolt deltog i demo.

Som en af ungdomshustets mange naboer, der konstant hærværkes , vil
jeg være glad, hvis moderen ringer og kommer og bruger sin stolthed
til at rydde op efter sit afkom. Glarmesterregning på smadrede ruder
og de titusinder af kroner jeg har bekostet på
polycarbonat-plexiglasbeskyttelse (som hos Seven Eleven), er ikke
noget talsmanden for ungeren vil tage ansvar for - og vedr
voldstruslerne mod min person svarer han i "Lokalavisen for Nørrebro
og NV", at jeg er højreorienteret og stikker næsen langt frem og så
må jeg finde mig i at få igen, og vedr voldstrusler når jeg benytter
offentlig vejbane nær Jagtvej 69 mailer han til mig, at hvis nogle
unge finder det fornuftigt med trussel om tæsk (hvis jeg ved min
passage kan ses fra "deres" have), så er det måske "fornuftigt" og
ikke ungerens sag.

Heldigvis har jeg ikke bil - bilejerne bruger ikke længere
parkeringspladsen mellem dem og huset pga hærværk.

"Voldspsykopater kaldte de unge sig selv på banner på husets facade ,
og psykopati hed engang i UK "moral insanity".

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro, 35861000

Fra : Christian Madsen

Dato : 08-10-06 15:14

Bo Warming skrev:
> [...]
> psykopati hed engang i UK "moral insanity".
>
> Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro, 35861000

Hvad var spørgsmålet?

--
Mvh. Stud.Jur Christian Madsen
PS: Da jeg kun er stud.jur, kan jeg ikke garantere rigtigheden af dette

Fra : Snuden

Dato : 08-10-06 18:21

On Sun, 08 Oct 2006 16:14:27 +0200, Christian Madsen
<svar@venligst.her> wrote:

>Hvad var spørgsmålet?

Bo har ingen spørgsmål. Hans verdensbillede er så fasttømret han ikke
stiller spørgsmål ved noget som helst i det- til gengæld stilller han
en masse til de ting der ikke passer ind i det; dog først efter han
har besluttet sig for, hvad han vil betragte som acceptabelt svar. Det
svar han rent faktisk får, hænger kun yderst sjældent sammen med hvad
han har besluttet er acceptabelt, og bliver derfor afvist som det rene
tankespind, uanset hvor korrekt det er.

FUT: dk.snak.off-topic (selvom Bo, igen efter hans eget udsagn, aldrig
er off-topic. Det er dog noget Bo er alene om at være enig om.)

--
Snuden