Bare et lille dilemma, tør man henvende si~
Fra : Solid Ground

Dato : 04-10-06 12:21

Jeg har et lille dilemma, som jeg godt kunne tænke mig andres/jeres
reflektioner på.

Jeg bliver stoppet af betjent, der afleverer en tilkendegivelse.
Bøde = 500 Kr.
Hastighed over 30% = 500 Kr.
Derudover et klip i mit kørekort.

Nu er der kommet en bøde på 500 Kr. Hvor der også står de vil klippe.
Alt i alt ok MEN.
Tør jeg ringe og spørge hvorfor bøden kun er 500 Kr, jeg risikerer de retter
den til 1000 Kr
Hvis de af en eller anden grund har rettet det til kun at være 500 Kr, så
skal jeg ikke have et klip.

At ringe er vel et lod til 500 Kr, med muligheden for at slippe for klippet

VH Kurt