Tilbagebetaling af færgebillet bestilt ove~
Fra : Leif Neland

Dato : 01-10-06 11:45

Jeg bestilte en returbillet til Bornholmerfærgen, men desværre kom der et
lyssignal i vejen for bilen, så turen blev aflyst.

Jeg havde betalt billetten med dankort over internettet om tirsdagen, og
afbestiller pr telefon om fredagen. De lover at pengene skulle være tilbage
på min konto om mandage, eller ihvertfald om tirsdagen. Onsdag ringer jeg og
rykker, men her søndag er de stadig ikke kommet.

Er det for tidligt at bede banken om at tilbageføre betalingen?

Leif

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-10-06 11:51

Leif Neland presented the following explanation :
> Er det for tidligt at bede banken om at tilbageføre betalingen?

Jeg er lige ved at tro det aldrig bliver tid til at bede banken om
pengene da de ikke er trukket uretmæssigt på kortet.

*****PLEASE NOTIFY THE SENDER IF YOU DO NOT RECEIVE THIS MESSAGE*****

Fra : alexbo

Dato : 01-10-06 12:27

"Leif Neland" skrev

> Er det for tidligt at bede banken om at tilbageføre betalingen?

Med hvilken begrundelse vil du gøre det, du har købt og betalt en billet,
der er ikke fortrydelsesret på billetter.
Du kan se vilkårende for de forskellige billettyper på den side hvor du har
købt billetten.

mvh
Alex Christensen

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 01-10-06 13:59

"alexbo" <alexbo@email.dk> skrev:

> Med hvilken begrundelse vil du gøre det, du har købt og betalt en
> billet, der er ikke fortrydelsesret på billetter.
> Du kan se vilkårende for de forskellige billettyper på den side
> hvor du har købt billetten.

Han er blevet lovet tilbagebetaling og så er ovenstående ikke relevant.

Banken mener jeg dog ikke kommer ind i billedet som Henrik Stidsen også
angiver.

--
Morten http://miljokemi.dk