Udlejning
Fra : jane

Dato : 25-09-06 18:02

Jeg har stiftet et firma, som har købt en ejendom med 2 lejligheder, hvis
firmaet nu ansætter en håndværker til at udføre forbedringer på ejendommen,
kan firmaet så fratrække lønudgiften for håndværkeren?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-09-06 18:31

> [...]
> ejendommen,
> kan firmaet så fratrække lønudgiften for håndværkeren?

Skattemæssigt ja.

Mvh Maria

Fra : Henning

Dato : 25-09-06 19:13

On Mon, 25 Sep 2006 17:02:15 +0000 (UTC), jane
<nokvin@FJørnDættehotmail.com> wrote:

>Jeg har stiftet et firma, som har købt en ejendom med 2 lejligheder, hvis
>firmaet nu ansætter en håndværker til at udføre forbedringer på ejendommen,
>kan firmaet så fratrække lønudgiften for håndværkeren?

Ja,forudsat der er en indkomst at fradrage i?

Fra : Janus

Dato : 25-09-06 21:07

Fra : jane

Dato : 26-09-06 14:33

"Janus" <ingen@mailidag.dk> wrote in

Mange tak for de gode svar, nu er jeg helt med :)

--
Venlig hilsen
Jane