Detonator 12.40
Fra : Simon K.N

Dato : 26-06-01 07:12

Hey

Står og skal bruge disse Detanonator 12.40-drivere, men kan ikke finde dem
nogen steder på nettet. Ved godt de nyeste og officielle 12.41 er på gaden,
men de laver fejl i min Counterstrike....
Nogen der evt. gider maile dem? Fjern "nospam." i min mailadresse så virker
den :)

På forhånd tak....
- Simon

Fra : Tim Christensen

Dato : 26-06-01 11:11

"Simon K.N" <mrsmooth@nospam.privat.dk> wrote in message
> [...]
> men de laver fejl i min Counterstrike....
> Nogen der evt. gider maile dem? Fjern "nospam." i min mailadresse så

www.m3dzone.com

Mvh

Tim