Søren wrote:
> Hej. Jeg er havnet i et kæmpe problem. Jeg har fra Getmore bestilt 3
> forskellige varer, hvoraf den ene tydeligt bar præg af at have været
> brugt. Jeg lagde tingen tilbage i nøjagtig samme stand og sendte
> pakken retur til Getmore. Jeg skrev samme dag til Getmore at det
> måtte være en fejl at de sendte en brugt vare til mig. De resterende
> 2 der var ok beholdt jeg. Så er sagen nu den at Getmore hævder at
> varen (værdi 2.500 kr.) ikke er I den emballage de åbenbart plejer at
> ha´ den i, hvilket jo nøjagtig er grunden til at jeg sender den
> retur. Jeg har forlangt at få mine penge retur fra Getmore, idet jeg
> har betalt for købet af en ny vare og ikke en der tydeligt bærer præg
> af at have været brugt inden. Hvad gør/kan jeg nu stille op?? Efter
> sådan en behandling ønsker jeg ikke en anden vare tilsendt men bare
> mine penge retur i henhold til returretten.
> Hilsner Søren
Du skal en tur i banken og snakke med 'din PBS rådgiver' og lave en
indsigeles, hvis du har betalt med plastic.
Har du betalt med bankoverførsel eller kontant (efterkrav), har du et
seriøst problem.
GetMore burde dog være fornuftige nok, især når du minder dem om
forbrugerklage nævnet ect..
Jeg tror de med meget om det i dk.forbruger
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.recordere.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 7.6.2006)