Gladsaxe tirsdag - Mc revy 77-00 - 1 cd
Fra : Bo

Dato : 25-06-01 22:59

Hey

Jeg har været så heldig at få hevet mc revy´en ned
det tog godt nok sin tid - men nu er den i hus. Jeg har
presset billederne meget lidt så de kunne være på en
650mb cd. Skulle nogle af dem med en langsom
linie have lyst kan vi sikkert bytte med en milkshake el.
andet.

Hilsen Bo - gsx-r 250 (med mc-revy 77-00)

Fra : Tommy Fer

Dato : 26-06-01 05:52

> [...]
> linie have lyst kan vi sikkert bytte med en milkshake el.
> andet.
>
> Hilsen Bo - gsx-r 250 (med mc-revy 77-00)

Hejsa

Hmm, i aftes slukkede jeg pc'en, fordi der ikke var nogen brugere på min
ftp... så¨gutter det er nu den køre hurtigt hvis i sidder og venter på
båndbredde..

Hvor er det i aften i gladsaxe ? (kender ikke området) jeg kunne nemlig
snildt finde på at komme forbi... (bor i taastrup) Håber ikke folk vil grine
af min påklædning (venter stadig på min læder dragt fra TMP... damn der er
må være mange danskere i XL *g*

øhh og hvad tid?

Specielt til dennis... kunne godt tænke mig at se din minigixxer, og sammen
ligne den lidt med min... altid rart

mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR 250

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 26-06-01 07:29

> Hvor er det i aften i gladsaxe ?

P--pladsen mellem kvickly og McD ved Buddinge Centret. Det er lige ved
rundkørslen på ring 3
http://www.krak.dk/scripts/kortvisningsside.asp?KNR=4300974&KK=781014848

Addressen er vist tinghøjparken og det er 2860 Søborg og der ved syvtiden

Mvh
/A