Gratis fuldversionsspil
Fra : gulli

Dato : 01-12-06 09:50

Hej
Nogen der kender nogen gratis fuldversionsspil man kan hente via
nettet. Selvfølgelig ikke warez eller lignende.
Jeg kan selv komme i tanke om et par stykker:

Americas Army
Warrock

Det skal være spil man kan downloade og så enten spille via en
internetforbindelse eller off line.

Hvad ellers findes der.

Også gerne børnespil.

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 01-12-06 10:06

On 1 Dec 2006 00:50:09 -0800, "gulli" <pokerfrank@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Americas Army
>Warrock
>
>Det skal være spil man kan downloade og så enten spille via en

Jeg kan umiddelbart lige komme på et par stykker, men firmaer ligger
dem som regel ud når de er blevet lidt gamle.

: Betrayal at Krondor
Google efter det, eller hent det herfra:
http://www.the-underdogs.info/game.php?id=116
Det blev udgivet af Sierra, som valgte at gøre det gratis da de udgav
en senere version af spillet.

: Kings Quest I & II
Så er der de gamle Kings Quest spil, også af Sierra, Kings Quest 1 og
2 er blevet genskabt med bedre grafik, og kan hentes gratis herfra:
http://www.agdinteractive.com/

Men jeg vil foreslå dig at se her:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_commercial_games_released_as_freeware

Der er en pænt lang liste over en masse fulde spil som senere er
blevet gjort gratis.

--
Med venlig hilsen,
Martin Mouritzen.

Fra : Bjarne K.

Dato : 01-12-06 11:59

"gulli" <pokerfrank@gmail.com> wrote in message
[...]

s.w.i.n.e med nogle kaniner der bekriger nogle grise med tanks apvs o.m.a.

Genialt sjovt rts spil.

Find det med google.

Bjarne K.

Fra : Mikkel Skou

Dato : 01-12-06 12:20

--
Hejsa!

www.boomtown.dk har en større mængde fuld-versionsspil til download i deres
download sektion (du skal svjv registrere dig, men det koster vist ikke
noget)

- Mikkel Skou

Fra : BuFFer

Dato : 01-12-06 15:04

> www.boomtown.dk har en større mængde fuld-versionsspil til download i
> deres
> download sektion (du skal svjv registrere dig, men det koster vist ikke

Hvis vi snakker om full - men tidsbegrænsede så har steam også en række små
gratis - full spil
http://storefront.steampowered.com/v2/index.php?area=free

Fra : Pipeline

Dato : 01-12-06 13:16

gulli skrev:
> [...]
>
> Americas Army
> Warrock
>
> Det skal være spil man kan downloade og så enten spille via en

Bilspil
http://www.trackmanianations.com/indexUk.php

Fra : Arcana Dragon

Dato : 01-12-06 16:00

"gulli" <pokerfrank@gmail.com> wrote in news:1164963009.128095.160430@

http://www.the-underdogs.info/ har vel en tusind stykker til download.

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u

Fra : Kim2000

Dato : 01-12-06 17:05

"gulli" <pokerfrank@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

----

Kast din kærlighed over CCS64 og de omkring 10.000 spil der ligger og venter
på dig.

www.c64.com

www.c64unlimited.net/

http://www.c64gg.com

http://www.lemon64.com/

Der er mange spil der vil glæde også kræsne børn, fx Super Mario Brothers,
Great Giana sisters osv.

mvh

Kim

Fra : PerX ...

Dato : 02-12-06 05:48

In article <1164963009.128095.160430@16g2000cwy.googlegroups.com>,
pokerfrank@gmail.com says...
> [...]
>
> Americas Army
> Warrock
>
> Det skal være spil man kan downloade og så enten spille via en

Ok, to fine ting, det ene var oprindlige købe spil men blev af en eller
anden grund gratis, det andet nåede aldrig at blive købe spil selv om
det ellers er fik nok:

Swine: Et 'red alert' lignende spil, byg kampvogne og skyd på fjenden
spil, det eneste lidt mærkelige er man spiller som kaniner mod grise *g*
- det er lidt skyd dem før de skyder dig, men det er også lidt nuttet
med dyr - men check det selv før du sætter børnenen på det *g*

http://pc.gamezone.com/gamesell/p18992.htm

Ligeledes udemærker er Wolfenstein: Enemy Territory, et 3d skydespil som
foregår under anden verdenskrig: Ud og skyde nazister ned.

http://games.softpedia.com/get/Freeware-Games/Return-To-Castle-
Wolfenstein-Enemy-Territory-FREE-FULL-GAME.shtml

Fra : John Lund

Dato : 03-12-06 20:30

Der var engang der i denne gruppe gav mig dette link til en masse gratis
spil :

http://www.gamershell.com/fullgame_download_archive.html

God fornøjelse.

Mvh

John

Fra : gulli

Dato : 04-12-06 09:02

Tak for svarene. Jeg vil forsøge at kigge på de forskellige.