Counter Strike.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-11-06 00:18

Hej

Kan CS installeres på 2 maskiner med samme CD-key på samme tid?
Der bliver aldrig tale om at begge maskiner er online på samme tid.

--
mvh Uffe

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-11-06 00:28

Uffe Bærentsen wrote:

> Kan CS installeres på 2 maskiner med samme CD-key på samme tid?
> Der bliver aldrig tale om at begge maskiner er online på samme tid.

Det kan det i princippet godt men det er lidt bøvlet at have med at gøre da
Steam går online når maskinen tændes
Jeg går udfra at du vil bruge Steam?

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-11-06 00:42

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det kan det i princippet godt men det er lidt bøvlet at have med at gøre
> da Steam går online når maskinen tændes
> Jeg går udfra at du vil bruge Steam?

Sagen er at sønnen vil gerne kunne bruge det på sin maskine også.
CS er pt. installeret på min maskine.
Steam starter op når maskinen starter.
Det er kun ham der spiller, så der vil kun blive spillet på 1 maskine ad
gangen.
Der kan dog være tale om at begge maskiner er på nettet samtidig.

Kan dette lade sig gøre med kun 1 CD-key?
Hvis ja, hvordan?

--
mvh Uffe

Fra : Brian Lund

Dato : 26-11-06 03:47

> [...]
> gangen.
> Der kan dog være tale om at begge maskiner er på nettet samtidig.
>

> Kan dette lade sig gøre med kun 1 CD-key?

Luk steam når der ikke skal spilles CS, slå auto-startop fra!?
Det burde vel virke..?

Brian

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-11-06 12:48

Uffe Bærentsen wrote:

> Kan dette lade sig gøre med kun 1 CD-key?
> Hvis ja, hvordan?

Installer Steam på begge maskiner og log på og lad den opdatere over natten
Den henter automatisk det der skal til

Har du lidt mere tålmodighed så kan du kopiere Steam over fra den
eksisterende installation
Derefter sletter du clientregistry.blob, logger på og lader Steam opdatere
den "nye" installation

Slår du ikke autostart fra i Steam så skal man logge på første gang man
starter et spil op (efter PC'en er tændt)
Slå autostart fra på den maskine der sjældent benyttes så skulle det spille

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Asbjoern S.

Dato : 26-11-06 10:18

Ja, blot slå auto-startop fra, og så burde det kunne lade sig gøre.
Husk på at spillet er knyttet til en Steam account, så den kan
sagtens bruges på flere computere. Blot ikke på samme tid.

Fra : sls\(2770\)

Dato : 26-11-06 11:43

wrote:

> Det burde vel virke..?

Jeg bruger min steam konto på flere computere, det viker fint.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-11-06 02:25

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Kan CS installeres på 2 maskiner med samme CD-key på samme tid?
> Der bliver aldrig tale om at begge maskiner er online på samme tid.

Takker for svarene

--
mvh Uffe