"Tilde" tegnet ???
Fra : J

Dato : 25-11-06 18:48

Hvordan får man consollen frem når man ikke kan bruge ½ tasten som "Tilde"
tegn (~) har prøvet forskelligt uden resultat, det underlige er at jeg kan
gøre det på min ene komputer med XP-pro på og Dansk og engelsk installeret i
sprog, men på min anden komputer med XP-pro kan jeg ikke, nogle forslag???
Jeg har prøvet at slette Dansk i sprog uden resultat.

Jan

Fra : BuFFer

Dato : 25-11-06 20:11

Hvilket spil ?

Fra : J

Dato : 25-11-06 21:05

"BuFFer" <nosp@m.2.me> skrev i en meddelelse
> Hvilket spil ?

Call of Juarez

Men det er ikke spillet, da det virker på min anden komputer, hvordan får i
andre consollen frem i spil hvor man skal bruge tildetegnet?

Jan

Fra : Simon Nejmann

Dato : 25-11-06 21:21

On Sat, 25 Nov 2006 21:05:20 +0100, "J" <SPAM@SPAM.dk> wrote:

>"BuFFer" <nosp@m.2.me> skrev i en meddelelse
>
>Call of Juarez
>
>Men det er ikke spillet, da det virker på min anden komputer, hvordan får i
>andre consollen frem i spil hvor man skal bruge tildetegnet?

Mit bedste råd er at prøve shift, alt og altgr sammen med tasterne til
venstre for "0 p l m" (altså tasterne med: + ´å ¨ æ ø ' , . -).
Alternativt shift, alt eller altgr med nummertasterne, ½ og <.

Præcist hvilken tast du skal bruge afhænger af hvordan dit tastatur er
sat op, hvordan spillet fortolker de taststuroplysninger det får fra
Windows, og muligvis et par ting til.

Ps. Tegnet ~ laver du på et dansk tastatur med altgr+¨ (tasten til
venstre for å). Husk et mellemrun efter kombinationen for at få ~
alene - hvis du erstatter mellemrummet med f.eks. et n får du ñ.

--
Regards
Simon Nejmann

Fra : Søren

Dato : 26-11-06 09:08

"J" <SPAM@SPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forslag???
> Jeg har prøvet at slette Dansk i sprog uden resultat.

Jeg bruger tasten lige til venstree for '1' og over TAB.

Det virker i 'Olbivion'.

Søren

Fra : PerX ...

Dato : 28-11-06 21:26

In article <456881bd$0$205$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, SPAM@SPAM.dk
says...
> [...]
> sprog, men på min anden komputer med XP-pro kan jeg ikke, nogle forslag???
> Jeg har prøvet at slette Dansk i sprog uden resultat.

Jeg syntes nærmere du skulle skrive til spillets producent og klage, det
er irriterender at de jingoistiske amerikanere altid skal bruge et tegn
som sidder nemt på deres computer med er besværlig for det meste af
resten af verden.