Battlefield Patch ?
Fra : Per

Dato : 25-11-06 13:54

Jeg er ikke selv hardcoregamer og hjælpe min nevø på 12 år med at installere
BF1942 på hans PC, men jeg er lidt i tvivl om at patche spillet rigtigt så
der ikke går kludder i det når han skal spille online.

En arbejdskollega gav mig linket til :
ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/
- hvor jeg har hentet to patches.

Når jeg kigger på datoen på patchene er det så korrekt, at når jeg har
installeret spillet skal jeg først installere :
BF1942 Patch v1.6.19 (274 Mb)
og derefter :
BF1942 Patch v1.6_to_v1.61b (6,5 Mb)

Skal jeg genstarte spil/PC efter hver opdatering eller smide det hele ind på
en gang ?

Er der andre ting jeg skal gøre/opdatere/konfigurere, min kollega snakkede
bla. om en punk??-et eller andet, som jeg skulle være opmærksom på. Det er
vist nok var en anti-snydfunktion hvis jeg husker rigtigt.

Mange tak for hjælpen

Venlig Hilsen Per

Fra : Hagar

Dato : 26-11-06 00:57

"Per" <invalid@nospam> skrev i en meddelelse
> [...]
> bla. om en punk??-et eller andet, som jeg skulle være opmærksom på. Det er
> vist nok var en anti-snydfunktion hvis jeg husker rigtigt.

Når du kører patchen, i den rækkefølge du selv er inde på, så skal der nok
blive skrevet hvad du så skal gøre, hvis der ikke kommer nogen, så kan du
roligt køre den anden patch. Jeg husker ikke om der kommer nogen besked, men
jeg mener det ikke.
Punkbuster er et lille ekstra program der ligger i baggrunden og sørger for
man ikke snyder, og finder frem til de servere hvor der også er installeret
punkbuster på, så man kan få et godt spil uden snyd.
Når spillet startes op for første gang, så find ud af hvor meget
grafikkortet kan trække, for jo flere detaljer der kan komme med, jo bedre
er oplevelsen af spillet.

Hagar

Fra : Per

Dato : 26-11-06 16:54

> [...]
> Når spillet startes op for første gang, så find ud af hvor meget
> grafikkortet kan trække, for jo flere detaljer der kan komme med, jo bedre

Tak for hjælpen Hagar!

Har installeret det idag og det kører fint.

Venlig Hilsen Per