Manglende kode til spil (GT Legends)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-11-06 18:38

Jeg har lige købt spillet GT-R 2 og med i købet var der en bonus pakke, som
består af spillet GT Legends, fra samme firma.
Mit problem består så i, at den medfølgende spilkode (til GT Legends) ikke
er gyldig.
Hvad gør man så, kan man finde den på nette eller skal man kontakte
spilproducent eller hvad ?
Spillet var i ubrudt/uåbnet emballage, så jeg går ikke udfra at det har
været i brug før.

Nogen gode råd ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Bruno

Dato : 22-11-06 19:26

Per Beer Hansen wrote:
> [...]
> spilproducent eller hvad ?
> Spillet var i ubrudt/uåbnet emballage, så jeg går ikke udfra at det har

Kontakt producenten.

Mvh
Bruno

Fra : Peter

Dato : 23-11-06 14:09

Per Beer Hansen wrote:
> [...]
> spilproducent eller hvad ?
> Spillet var i ubrudt/uåbnet emballage, så jeg går ikke udfra at det

Er en kendt fejl. Der er en på producentens side der skulle virke
http://www.gt-legends.com/onlinekey_en.php

Og i øvrigt tillykke med et par fede spil :)

Mvh
Peter

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-11-06 16:52

Peter wrote:

> Er en kendt fejl. Der er en på producentens side der skulle virke
> http://www.gt-legends.com/onlinekey_en.php

Tak, jeg fandt den dog selv i går aftes efter lidt søgen på nettet.

> Og i øvrigt tillykke med et par fede spil :)

Tak igen

Er der iøvrigt nogen der kender et smart trick, så man kan låse biler og
baner op i GT Legends ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ole

Dato : 23-11-06 19:34

Per Beer Hansen wrote:

> Er der iøvrigt nogen der kender et smart trick, så man kan låse biler og
> baner op i GT Legends ?

Er det ikke meningen at man skal *fortjene* bedre biler/tracks ?

Ole

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-11-06 20:26

Ole wrote:

> Er det ikke meningen at man skal *fortjene* bedre biler/tracks ?

Jo det var oprindeligt meningen, men jeg vil gerne SNYDE

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Peter T.

Dato : 24-11-06 09:50

Per Beer Hansen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Jo det var oprindeligt meningen, men jeg vil gerne SNYDE

Ak ja, moralen står for fald i disse år... ;)

Google, skriv "gt legends cheatcodes" og tryk "I'm feeling lucky". Nu er
du advaret. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-11-06 08:48

Peter T. wrote:

> Ak ja, moralen står for fald i disse år... ;)

> Google, skriv "gt legends cheatcodes" og tryk "I'm feeling lucky".
> Nu er du advaret. :)

Tak for hjælpen, men det virker dog ikke her hos mig
(søgningen er god nok, men den "cheat" de beskriver giver desværre intet
resultat )

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport