BF2142 Cheats / glitches
Fra : Ole

Dato : 21-11-06 16:56

Hvor mange tvivlsomme oplevelser har i haft ?
Hvilke klaner skal man bare holde sig fra ?

Ole

Fra : Ole

Dato : 21-11-06 17:09

Ole wrote:
> Hvor mange tvivlsomme oplevelser har i haft ?
> Hvilke klaner skal man bare holde sig fra ?
>

> Ole

F.eks. dette eksempel:
http://dcwww.fys.dtu.dk/~guzzi/BF2142/BF2142cheat1.jpg

Hvis man i spillet kiggede på points, så fes pointene
bare derud af, her havde vi spillet ca 20 minutter, og vi
startede alle med 0 points, flot...not.

Ole

Fra : BuFFer

Dato : 21-11-06 17:45

Nu er patch 1.05 lige landet - jeg har ikke nået prøvet 1.05 endnu,
så ved ikke om de har rettet den fejl.
Så vil ikke afslørre endnu, hvordan man får 2-3000+ point i 1 runde.

Alle der har udnyttet den fejl i spillet vil iøvrigt få deres bruger
slettet.

Inkl. min bruger ;)
jeg blev "Captain Gold: 20.100 points" på 1 times spil.

Jeg gidder alligevel ikke det rang-fis
Ok fedt spil alligevel.

CS.Source any one ?

/Buf

Fra : Ole

Dato : 21-11-06 18:13

BuFFer wrote:

> Alle der har udnyttet den fejl i spillet vil iøvrigt få deres bruger
> slettet.
Link ?, det ville være første gang.

> Inkl. min bruger ;)
Hvad er det ?
> jeg blev "Captain Gold: 20.100 points" på 1 times spil.
>
> Jeg gidder alligevel ikke det rang-fis
Men du skulle lige "snyde" lidt, OK det er sgu' noget fis
at man skal kæmpe sig op for at få noget hardware der virker.

> Ok fedt spil alligevel.
ja, hvis det ikke var for dem der absolut skal snyde.

> CS.Source any one ?

Hvis EA game ikke tager sig sammen er BF2142 død, ihverfald
for de ærlige spillere, og nej, Boomtown er ikke fed at spille på,
jeg var så dum at skyde en adm. + 20 gange inden for 15 minutter,
så blev jeg booted for snyd, fjolset ku da bare dukke sig, gezzuz.

Så jeg efterlyser /også/ ærlige servere, med admins der kan tåle
at få røvfuld.

> /Buf

Ole

SW_Guz

Fra : BuFFer

Dato : 21-11-06 18:36

> Men du skulle lige "snyde" lidt, OK det er sgu' noget fis
> at man skal kæmpe sig op for at få noget hardware der virker.

Ja træls man ikke har hardware fra start.
Våben-unlocks kan jeg gå med til - som i BF2 - men at selv håndgranater skal
låses op ...

Desuden synes jeg det er 112% ok at slette mig og andre for at udnytte
glitch :)
Det var jeg klar over fra start... gad bare ikke vente 1-2 år før jeg kommer
op i rang og prøve det sjove hardware!
( I bf2 har jeg ca 16.000 point - tjænt _ærligt_ på lidt over 1 år)
Det ville sgu tage for lang tid i 2142. ... z

Nu er det sjove hardware prøvet (fed sniper iøvrigt!)
- og nu spiller jeg cs source igen.

//Buf

Fra : Jakob

Dato : 22-11-06 00:55

In article <456333bc$0$20316$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
I_R_Onslow@c.dk says...
> [...]
> jeg var så dum at skyde en adm. + 20 gange inden for 15 minutter,
> så blev jeg booted for snyd, fjolset ku da bare dukke sig, gezzuz.

Hvis du havde rent mel i posen så synes jeg bestemt at du skal klage til
boomtown. De har tidligere haft alt for mange bebumsede teenagere til at
sidde og ødelægge deres server fordi de fik en admin tjans.

Det understreger så bare boomtowns helt utrolige amatøragtige approach.
De er så også ALTID de sidste på nettet som for patchet deres maskiner
hvilket så også gælder deres caffeer.

Og med hensyn til DICE så er de så pinagtige amatøragtige. Alt hvad de
til dato har leveret har været FULDT til kanten med fejl, mangler og
manglende optimering.

Det er lidt skræmmende at se et firma der helt tilbage fra bf 1942 har
gentaget det samme mønster. Der skal en 3-4 patches til før det begynder
at funge. Det skriger til himlen af svensk amatør kodning.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Ole

Dato : 22-11-06 07:13

Jakob wrote:

> Hvis du havde rent mel i posen så synes jeg bestemt at du skal klage til
> boomtown. De har tidligere haft alt for mange bebumsede teenagere til at
> sidde og ødelægge deres server fordi de fik en admin tjans.

"Hvis du havde rent mel i posen så.." hvad f..... *hvis* ?
Jeg efterlyser jo netop gode servere.

Ja ja, jeg ved godt hvad du mener.

Det er første spil hvor jeg har brugt BT, og jeg har ingen
erfaring for hvordan det var før.
Generelt må jeg nok sige at jeg nyder spillet på udenlanske
servere mere end på BT, /er/ danske spillere mere egoistiske ?

Åhh, Ubisoft tager vist prisen

Ole

SW_Guz

Fra : Per

Dato : 22-11-06 10:50

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Generelt må jeg nok sige at jeg nyder spillet på udenlanske
> servere mere end på BT, /er/ danske spillere mere egoistiske ?

Så skulle i hellere prøve at spille Americas Army Operations - i øvrigt et
helt gratis spil (Meget sjældent set i spilleverdenen).

Her betyder honor/rank rigtig meget - de lave honor spillere er ofte meget
imponerede over de ældre og erfarne - ligesom i den virkelige "krigs"
verden. De får mange gange gode råd med på vejen og det tager flere år at få
en høj rank.

Spillet er extremt realistisk og der er heldigvis kun få der snyder. De
erfarne spillere er ofte så gode, at det er ligegyldigt om der bliver snydt.
Snyderne bliver pløkket alligevel pga. extremt erfarne (høje honor)
spillere.

Der er også kun små fejl ved spillet - næsten perfekt kodning.

Kan kun anbefale spillet.

/Per

Fra : Lars Jensen

Dato : 22-11-06 12:15

Per skrev:
> "Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Så skulle i hellere prøve at spille Americas Army Operations - i øvrigt et
> helt gratis spil (Meget sjældent set i spilleverdenen).

> Kan kun anbefale spillet.

Men er Americas Army Operations ikke Infantry Only?

> /Per

Lars B

Fra : Lars Jensen

Dato : 22-11-06 10:44

Jakob skrev:
> In article <456333bc$0$20316$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
> I_R_Onslow@c.dk says...

Lige nu tror jeg faktisk at BF2142 generelt bare er død, hvis ikke de
får patchet til 1.06 hurtigere end lynets hastighed!!

For største delen af alle BF2142 spillere, laver spillet CTD efter hver
Titan runde - det er sgu en bet! :)

Lars B

Fra : Brian Lund

Dato : 23-11-06 18:48

> [...]
> gentaget det samme mønster. Der skal en 3-4 patches til før det begynder
> at funge. Det skriger til himlen af svensk amatør kodning.

Det skal så måske lige tilføjes her ata DICE intet havde med BF1942 at gøre!
;)

Brian

Fra : Jakob

Dato : 23-11-06 19:58

In article <53f66$4565de58$55da9d87$28057@news.galnet.dk>, geronimo@-
FORKERT-mobilixnet.dk says...

> Det skal så måske lige tilføjes her ata DICE intet havde med BF1942 at gøre!
> ;)

Altså ud over at det var et spil de har lavet ?? Selvfølgelig var det
DICE de har ALT med det spil at gøre.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Brian Lund

Dato : 24-11-06 17:56

> Altså ud over at det var et spil de har lavet ?? Selvfølgelig var det
> DICE de har ALT med det spil at gøre.

Du har ret, jeg var overbevist om at DICE var dem der stod bag desert
combat, senere opkøbt af DICE/EA games! (Og således ikke indblandet i
BF1942)

Men du har ret, DICE har stået bag hele tiden, men jeg vil godt lige tilføje
her at så vidt jeg husker havde jeg aldrig nævneværdige problemer med
BF1942!

Brian

Fra : Jakob

Dato : 26-11-06 20:52

In article <1f71b$456723a5$55da9d87$31744@news.galnet.dk>, geronimo@-
FORKERT-mobilixnet.dk says...

> Men du har ret, DICE har stået bag hele tiden, men jeg vil godt lige tilføje
> her at så vidt jeg husker havde jeg aldrig nævneværdige problemer med
> BF1942!

Det vil jeg give dig ret i. Det var åbenbart det eneste spil de kunne
overskue teknisk.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Ole

Dato : 22-11-06 07:57
Fra : Lars Jensen

Dato : 22-11-06 10:43

Ole skrev:
> Hvor mange tvivlsomme oplevelser har i haft ?
> Hvilke klaner skal man bare holde sig fra ?

Man møder spillere der udnytter glitches og Exploits hver dag - især
transport glitchen ser man oftere og oftere, samt Titan gun Exploiten...

Jeg har en enkelt gang været med i et spil, hvor vores Titan røg ned
efter 30 sekunder fra vores skjold var væk :) - de kom ret hurtigt ind
i coren :)

> Ole

Lars B
Som hader statpaddere og Exploitere :)

Fra : BuFFer

Dato : 22-11-06 16:24

> transport glitchen ser man oftere og oftere

Nok fordi man er nød til at dele sin viden, for selv at få mange point.

Fra : Lars Jensen

Dato : 23-11-06 08:14

BuFFer skrev:

> Nok fordi man er nød til at dele sin viden, for selv at få mange point.

Det er på ingen måde utænkelig...

Er der nogen der ved om 1.05 har lukket for de latterlige glicthes/exploits?

Lars B

Fra : Ole

Dato : 23-11-06 16:36

Lars Jensen wrote:

> Jeg har en enkelt gang været med i et spil, hvor vores Titan røg ned
> efter 30 sekunder fra vores skjold var væk :) - de kom ret hurtigt ind
> i coren :)
Jeg har været med til at lægge en Titan ned på under 1 minut, og
vi brugte sgutte nogle cheats.

> Lars B
> Som hader statpaddere og Exploitere :)
Ditto

Ole

Fra : Lars Jensen

Dato : 27-11-06 18:05

Ole skrev:

> Jeg har været med til at lægge en Titan ned på under 1 minut, og
> vi brugte sgutte nogle cheats.

Enten var I imponerende gode, eller også var modstanderne imponerende
dårlige :)

> Ole

Lars B

Fra : Ole

Dato : 28-11-06 17:53

Lars Jensen wrote:

> Enten var I imponerende gode, eller også var modstanderne imponerende
> dårlige :)

> Lars B

Det var sgu' mere held end forstand, 8 mand, 6 med sprængladninger,
2 supportere, og /ingen/ fjender, damn det gik hurtigt, det var
faktisk kedeligt at det gik så hurtigt, øv.

Ole

SW_Guz

Fra : Brian K

Dato : 07-01-07 23:06

"Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Enten var I imponerende gode, eller også var modstanderne imponerende
> dårlige :)

Ja - eller også var det en server med 48 players (24 på hvert hold) - hvis
10 spillere komme rind på en ubevogtet Titan og de 7 af dem har C4
sprængstof med - så tager det ikke meget mere end lidt under 1 minut af
sænke den titan

/brian

Fra : Brian K

Dato : 07-01-07 23:07

> Ditto

Hvad er de 2 ting?

Fra : Brian K

Dato : 07-01-07 23:08

> Man møder spillere der udnytter glitches og Exploits hver dag - især
> transport glitchen ser man oftere og oftere, samt Titan gun Exploiten...

hvad er de 2 ting?

/brian

Fra : Brian Lund

Dato : 07-01-07 23:55

> hvad er de 2 ting?

Hvem har skrevet indlægget du svarer på? - Han er åbenbart røget i mit
killfilter...

Brian