Call of Duty 3 ?
Fra : Poul F. Andersen

Dato : 18-11-06 14:57

Hej,

Nogen der ved, om CoD 3 også kommer til PC?
Jeg har kun set den til XBox.

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse...

Fra : Max

Dato : 18-11-06 15:09

Hej Poul

> Nogen der ved, om CoD 3 også kommer til PC?

Jeg syntes jeg læste et sted at der ikke er planlagt
nogen PC version.

--
Mvh Max

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 18-11-06 15:31

> Hej Poul

> Jeg syntes jeg læste et sted at der ikke er planlagt
> nogen PC version.
>
> --
> Mvh Max

Hold kæft noget fusk!!!!!!

Fra : Max

Dato : 18-11-06 15:51

Hej Søren

> Hold kæft noget fusk!!!!!!

Jeg ved ikke rigtig, men som udviklingen er, ja er
PC'eren ikke ved at være død som spillemaskine ?

--
Mvh Max

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 18-11-06 16:42

> Hej Søren

> Jeg ved ikke rigtig, men som udviklingen er, ja er
> PC'eren ikke ved at være død som spillemaskine ?

Shhhh,- så lad dog vær' med at sige sådan noget....

Hvad med Multiplayer på nettet, kan Xbox det?
---spør bare...

Fra : Dopedog

Dato : 18-11-06 19:42

> Shhhh,- så lad dog vær' med at sige sådan noget....
>
> Hvad med Multiplayer på nettet, kan Xbox det?
> ---spør bare...

Ja ? Det koster bare penge ... På PS2'eren derimod er det gratis.

Fra : TommyF

Dato : 19-11-06 20:46

On Sat, 18 Nov 2006 16:42:10 +0100, "Poul F. Andersen"
<paogbaGIRAF@oncable.dk> wrote:

>"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

>Shhhh,- så lad dog vær' med at sige sådan noget....
>
>Hvad med Multiplayer på nettet, kan Xbox det?
>---spør bare...
Glem det, og gå efter Airbourn istedet, de supporter PC.
Kommer i starten af 2007

Fra : Vega

Dato : 18-11-06 17:52

> Hej Søren

> Jeg ved ikke rigtig, men som udviklingen er, ja er
> PC'eren ikke ved at være død som spillemaskine ?

Overhovedet ikke, pc'en er den eneste maskine man kan spille FPS spil på,
det dur bare ikke på en konsol! Synes også det er noget skuffende at den
ikke er kommet til PC.

Mvh. Vega.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 18-11-06 21:51

Vega wrote:
> [...]
>
> Overhovedet ikke, pc'en er den eneste maskine man kan spille FPS spil
> på, det dur bare ikke på en konsol! Synes også det er noget skuffende

Nu kommer Wii snart, og så tror jeg at konsollerne vinder skydespil-genren.
Hvis du ikke vidste det i forvejen, så holder man Wii-controlleren i hånden
og peger den mod skærmen hvor man vil sigte, og trykker på aftrækkeren. Mere
realistisk bliver det næppe!

--
Jacob

Fra : Silver

Dato : 18-11-06 19:05

> Hold kæft noget fusk!!!!!!

HALLØJ! velkommen i klubben....det er for mig komplet uforståelig at det
ikke udkommer til pc....Det var sguda der det fik sin største fanskare i sin
tid.

Mvh
Silver.

Fra : Dopedog

Dato : 18-11-06 19:42

> Hej,
>
> Nogen der ved, om CoD 3 også kommer til PC?
> Jeg har kun set den til XBox.
>
> --
> Venligst
> Poul F. Andersen

Det kommer kun til Xbox (360) og PS2. MEN de er igang med et nyt CoD spil
til PC SVJV

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 18-11-06 21:52

Dopedog wrote:

> Det kommer kun til Xbox (360) og PS2. MEN de er igang med et nyt CoD
> spil til PC SVJV

Det kommer også til Wii.

--
Jacob

Fra : Asbjoern S.

Dato : 19-11-06 16:44

Dopedog skrev:

> Det kommer kun til Xbox (360) og PS2. MEN de er igang med et nyt CoD spil
> til PC SVJV

Ja, det kunne jeg også sagtens forestille mig. Call of Duty 3 er
blevet markedsført meget konceptagtigt omkring, at det kommer til hele
konsolmarkedet. CoD 4? bliver nok et PC-spil igen.
Desværre er der visse tendenser indenfor spilbranchen, om at PC'en er
ved at blive nedprioriteret. Hvilket dog er helt uforståeligt for mig,
da der ikke findes bedre kontrolmuligheder end tastatur og mus. Både
FPS, RTS, RPG osv. spilles bedst på PC. Bilspil er det eneste, som
fungerer bedre på konsol.
Men der er vist flere penge at tjene på konsolmarkedet, men PC-spil er
da vel stadig overskudsgivende, så hvorfor det skulle nedprioriteres
er lidt mystisk.

Med hensyn til Wii, så er det en virkelig spændende konsol, men den
vil aldrig vinde nogen FPS-krig over PC'en. Det eneste, der kan vinde
over PC i forhold til FPS er virtual reality. Hvornår det så end
kommer.

vh. Asbjørn

Fra : Dopedog

Dato : 20-11-06 11:47

>Bilspil er det eneste, som
>fungerer bedre på konsol.

Sportsspil generelt ? Beat'em Up spil ? Action spil (ala GTA) ?

De eneste spil som fungerer bedre på PC'en er IMO FPS og RTS. Alt andet er
bedre på konsollerne

Fra : TommyF

Dato : 20-11-06 17:01

On Mon, 20 Nov 2006 11:46:46 +0100, "Dopedog"
<ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> wrote:

>Sportsspil generelt ? Beat'em Up spil ? Action spil (ala GTA) ?
>
>De eneste spil som fungerer bedre på PC'en er IMO FPS og RTS. Alt andet er
>bedre på konsollerne

Jeg syntes alt er bedre på PC, alene det man kan overflytte spil data
til windows, og bearbejde dem der, eller lige swichte mellem spil og
outlook sende en mail, tilbage igen i gamet med det samme,
fleksibiliteten er så meget større, eneste ulempe i mine øjne er
selvfølgelig prisen, en komplet PC er relativ dyr, men kan så også så
meget mere.

Fra : Kim

Dato : 22-11-06 06:38

"TommyF" <tommy_friisFJERNDETTE@broendbybredbaand.dk> skrev
> selvfølgelig prisen, en komplet PC er relativ dyr, men kan så også så
> meget mere.

Syntes jeg da ikke.
Jeg kan bygge en god komplet maskine for ca 2500 - 3000,- kr
dog uden skærm.

Kim

Fra : Glad

Dato : 22-11-06 17:23

"Kim" <no@way.dk> wrote in news:4563e25d$0$49202$14726298@news.sunsite.dk:

> "TommyF" <tommy_friisFJERNDETTE@broendbybredbaand.dk> skrev
>
> Syntes jeg da ikke.
> Jeg kan bygge en god komplet maskine for ca 2500 - 3000,- kr
> dog uden skærm.

En PC består altså af flere dele end kun et grafikkort.

Fra : Ole

Dato : 22-11-06 18:49

Kim wrote:

> Syntes jeg da ikke.
> Jeg kan bygge en god komplet maskine for ca 2500 - 3000,- kr
> dog uden skærm.
>
> Kim

Joo, DOOM er da stadig sjovt at spille.

Ole

Fra : Kim

Dato : 22-11-06 22:08

"Glad" <@> skrev
> En PC består altså af flere dele end kun et grafikkort.

Det ved skam godt.
Men hvis du betaler så meget for et grafikkort tror jeg
helt sikkert du betaler overpris og at de tager røven på dig, haha.

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev
> Joo, DOOM er da stadig sjovt at spille.
>
> Ole

Gider jeg ikke mere vil hellere spille
COD2 eller
Half-Life 2 eller
Half-Life 2 Episode One eller
Far Cry eller
Call of Juarez eller
MOHAA eller
The Chronicles of Riddick - Escape From Butcher Bay
eller Delta Force Black Hawk Down

Min datters kostede ca som jeg skrev og består af følgende:

ASRock - SP4VM8 / 478 - vga/lyd/ddr
Intel Celeron - 2,2 GHz - Fsb 533
Legacy 2 * 512 Mb DDR ram 400 Mhz
Geforce FX 5200 - 128 Mb
Strømforsyning NorthQ NQ4001EX
Papst 80mm 8412N2GLE 12dB

og den virker fint endnu selvom den er ved at blive lidt gammel.

og skal jeg også skrive hvilke store spil hun kan spille på den
uden at den hakker ?

Selvfølgelig ikke i den højste opløsning, og jeg indrømmer at jeg
får nogle gode tibud af indehaveren, jeg handler der også rimlig tit
når jeg bygger forskellige pc'ere til venner og bekendte, hæhæ.

Mvh Kim

Fra : Glad

Dato : 22-11-06 22:35

"Kim" <no@way.dk> wrote in news:4564bc94$0$49200$14726298@news.sunsite.dk:

> "Glad" <@> skrev
>>

> Det ved skam godt.
> Men hvis du betaler så meget for et grafikkort tror jeg
> helt sikkert du betaler overpris og at de tager røven på dig, haha.

Jeg kan læse, at du ikke rigtig ved hvad tingene koster. Nu er vi jo nogle
stykker, som selv skal betale for tingene og ikke får tingene betalt af
forældre osv eller handler med "varme" varer.

Fra : Jakob

Dato : 23-11-06 10:49

In article <4564c27a$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Glad <@>
says...
> Jeg kan læse, at du ikke rigtig ved hvad tingene koster. Nu er vi jo nogle
> stykker, som selv skal betale for tingene og ikke får tingene betalt af
> forældre osv eller handler med "varme" varer.

Beskylder du ham for at være hæler ? Ellers skal du nok trække lidt i
land igen....

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Lars Jensen

Dato : 23-11-06 08:16

Kim skrev:
> "Glad" <@> skrev
>>

> Det ved skam godt.
> Men hvis du betaler så meget for et grafikkort tror jeg
> helt sikkert du betaler overpris og at de tager røven på dig, haha.

Mit 7900 GTX kostede omkring 3700,-

Ja, du kan købe et fint grafikkort, der også kan spille BF2142 i
1024x768 med alt på medium osv. til en god penge, men med 1600x1200 og
det meste på MAX, der skal du altså op i den pris...

> Mvh Kim

Lars B

Fra : Asbjoern S.

Dato : 20-11-06 18:25

On 20 Nov., 11:46, "Dopedog" <ostejorgenskimSLETDET...@ofir.dk> wrote:

> De eneste spil som fungerer bedre på PC'en er IMO FPS og RTS. Alt andet er
> bedre på konsollerne

Ja, det kommer vel an på den retorik, du bruger. Da langt
størstedelen af de spil, der bliver produceret enten er et FPS, RTS
eller RPG spil, så vil jeg mene, at det hedder: De eneste spil som
fungerer bedre på konsoller er bil- og slagsmålsspil. Alt andet er
bedre på computer.

vh. Asbjørn

Fra : BB

Dato : 23-11-06 01:51