BF2 Patch 1.41
Fra : Hagar

Dato : 16-11-06 18:30

Hej rødder

Hvis i ikke kan komme ind og spille BF2 i aften, så er det nok fordi i ikke
har patch 1.41
Den kan hentes her
http://largedownloads.ea.com/pub/patches/BF2/1.41/BF2_Patch_1.41.exe så er i
fri for at knokle rundt på nettet som jeg, for at finde den.

Hagar

Fra : Mads

Dato : 16-11-06 18:57

On Thu, 16 Nov 2006 18:30:09 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>http://largedownloads.ea.com/pub/patches/BF2/1.41/BF2_Patch_1.41.exe så er i
>fri for at knokle rundt på nettet som jeg, for at finde den.

Sorry, men dit link virker ikke. Filen findes ikke på serveren.

mvh Mads

Fra : Diablo

Dato : 16-11-06 21:08

Syntes ikke jeg lige kan finde den officielle udmeldelse på denne update,
hmm.

/Diablo

PS: kan heller ikke finde patch via dit link

Fra : Hagar

Dato : 16-11-06 23:46

"Diablo" <dk@dk.dk> skrev i en meddelelse
> Syntes ikke jeg lige kan finde den officielle udmeldelse på denne update,
> hmm.
>
> /Diablo
>
> PS: kan heller ikke finde patch via dit link

Prøver jeg selv linket, så virker det nu fint.

Hagar

Fra : Simon [2700]

Dato : 16-11-06 22:27

virker fint her, mange tak :)
-Simon

Fra : Veset

Dato : 16-11-06 23:36

wrote:

> [...]
>http://largedownloads.ea.com/pub/patches/BF2/1.41/BF2_Patch_1.41.exe så er i
>fri for at knokle rundt på nettet som jeg, for at finde den.

Og for dem der hellere vil hente den hjem fra nabo landet, findes den
her: http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=16345

--
Veset

Fra : Niels C. Grønlund \(~

Dato : 17-11-06 02:59

"Veset" skrev i en meddelelse >

> Og for dem der hellere vil hente den hjem fra nabo landet, findes den
> her: http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=16345
>
> --
> Veset

Tusind tak 14 min og den var hjemme

Hos EA over 5 timer

Fra : Ole

Dato : 19-11-06 19:12

Hagar wrote:
> [...]
> http://largedownloads.ea.com/pub/patches/BF2/1.41/BF2_Patch_1.41.exe så er i
> fri for at knokle rundt på nettet som jeg, for at finde den.

Skal man reinstallere hele mollevitten som normalt ?

Ole

Fra : Janner

Dato : 19-11-06 20:23

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Skal man reinstallere hele mollevitten som normalt ?
>
> Ole

Næh for en gangs skyld kan man nøjes med patche

Fra : Ole

Dato : 19-11-06 20:35

Janner wrote:

> Næh for en gangs skyld kan man nøjes med patche

Holy Mo, det må da være en fejl

Ole

Fra : Hagar

Dato : 20-11-06 00:10

> Holy Mo, det må da være en fejl
>
> Ole

Det skal dog siges, jeg har ikke installeret det hele om ved nogen af de to
sidste patch der er kommet. Jeg har dog hørt rygter, som ikke er bekræftet,
at der var en patch 1.40 i omløb der ikke var så heldig.

Hagar

Fra : Brian Lund

Dato : 20-11-06 19:32

> [...]
bekræftet,
> at der var en patch 1.40 i omløb der ikke var så heldig.

Det har aldrig været nødvendig for mig at geninstallere spillet, ved nogen
af patchene overhovedet, ta dén! ;)

Men ja det har da igennem tiderne været en noget blandet oplevelse efter nye
patches (instabilitet, CTD, underligie bugs)!

Brian

Fra : Ole

Dato : 21-11-06 15:45

Brian Lund wrote:

> [...]
>
> Men ja det har da igennem tiderne været en noget blandet oplevelse efter nye
> patches (instabilitet, CTD, underligie bugs)!

Var det ikke SF der installerede en gammel patch ?

Nå, det finder jeg snart ud af da jeg skal hele
møllen igennem igen, p.gr.a. den nye EA downloader.

Ole

Fra : BuFFer

Dato : 21-11-06 17:49

> p.gr.a. den nye EA downloader.

EA Link = Valve-Steam-wannabe

Steam styrer stadig mest!

Fra : Ole

Dato : 21-11-06 18:15

BuFFer wrote:

> EA Link = Valve-Steam-wannabe
>
> Steam styrer stadig mest!

Du er et fjols at høre på, ved du overhovedet hvad jeg hentyder til ?

Ole

Fra : Brian Lund

Dato : 24-11-06 21:52

> EA Link = Valve-Steam-wannabe
>
> Steam styrer stadig mest!

Hvordan kan du overhovedet blande steam ind midt i det hele? EA har intet
med valve at gøre, hvad vil du have, at EA begynder at køre over steam?!?

Jeg er en af dem der holdt (helt) op med at spille CS da de skiftede til
steam, dét pjat gad jeg godt nok ikke. Af samme grund bruger jeg heller ikke
EA downloader eller EA link. (Og det SKAL man heldigvis heller ikke, tak for
det EA)

Jeg skal måske lige tilføje her at jeg allerede var holdt mere eller mindre
op med at spille CS da det simpelthen var alt for repetitivt med alle de små
baner, og der skete ikke en pind ved de nyere versioner. CS Source er jo
bare makeup på en gammel luder!

Brian

Fra : Brian Lund

Dato : 24-11-06 21:47

> Var det ikke SF der installerede en gammel patch ?
>
> Nå, det finder jeg snart ud af da jeg skal hele
> møllen igennem igen, p.gr.a. den nye EA downloader.

Jo jeg har også SF og måtte installere full update til nyeste version efter
installationen (selvom jeg havde nyeste før instaallation af SF)

Brian